4 września 2017

Under Armour z nową globalną kampanią Unlike Any

Czas na kobiety ponadprzeciętne i wymykające się schematom!

Artyści słowa wraz z Under Armour tworzą poezję mówioną składającą hołd sportsmenkom będącym pionierkami w swoich dziedzinach, których osiągnięcia są często umniejszane poprzez pryzmat płci. Kampania Unlike Any oparta jest o dynamiczne filmy i poetyckie treści mające na celu podkreślić ich niesamowite osiągnięcia.

Kampania Unlike Any ukazuje niezwykłe talenty sześciu ambasadorek UA w tym: primabalerinę Amerykańskiego Teatru Baletowego - Misty Copeland, biegaczkę długodystansową i założycielkę grupy Harlem Run Crew - Alison Desir, mistrzynię świata w sprincie - Natashe Hastings oraz dwie zupełnie nowe sportsmenki: profesjonalną kaskaderkę Jessie Graf i chińską mistrzynię taekwondo oraz aktorkę Zoe Zhan, które zdołały wznieść się ponad porównania dotyczące płci osiągając cudowną sprawność sportową.

- Wierzę w siłę drzemiącą wewnątrz i w to jak może ona popchnąć cię do osiągnięcia niemożliwego. Ta kampania jest celebracją wewnętrznej siły, która jest w każdej z nas. Jest to przypomnienie dla kobiet, że są silne, jedyne i rzeczywiście jak nikt inny (Unlike Any) pomimo, że czują się gorsze z powodu niepotrzebnych porównań - powiedziała Misty Copeland.


- Stworzyliśmy kobiecą kategorię w UA na podstawie innowacyjnych produktów i opowiadania które ukazują ich sportowe dokonania. Nadal będziemy przecierać szlaki poprzez docenianie tego w jaki sposób kobiety definiują na nowo sportowe doświadczenia oraz przez tworzenie doskonałych produktów które spełnią rosnące potrzeby tych kobiet - powiedziała Pam Catlett, v-ce prezes i główny dyrektor departamentu dla kobiet UA.

- Każda z kobiet w naszej kampanii przerosła oczekiwania i zakwestionowała obecny stan rzeczy w swojej kategorii. W kampanii „Unlike Any” celebrujemy oraz wynosimy nasze sportsmenki tam, gdzie ich miejsce – ponad podziałami płci, etykietami oraz innymi konwencjami - powiedziała Adrienne Lofton v-ce prezes Globalnego Zarządzania Marką UA.

- Nasze unikalne podejście miało na celu stworzenie tych niezwykłych filmów które uhonorują sportsmenki potężnym słowem płynącym prosto z serc i umysłów artystów doskonale inspirujących do myślenia. Nasza marka chce inspirować kobiety na całym świecie do tworzenia swoich własnych życiowych historii, a ta kampania ma na celu przypomnieć ze istniejemy dla nich i wspieramy je - dodała.

Więcej informacji na www.mmsport.pl.


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię