6 lutego 2017

Zobacz jak wygląda dieta i trening Michaela Phelpsa

Zastanawiacie się co Michael Phelps jada w ciągu dnia i jak wyglądają jego treningi? Sprawdź co trzeba jeść i jak ćwiczyć, żeby wyglądać tak jak on.

Dieta Michaela Phelpsa

Sportowiec swój dzień tradycyjnie zaczyna od 3 kanapek z jajkiem sadzonym z dużą ilością żółtego sera. Dodatkiem do śniadania jest zawsze sałatka składająca się ze smażonej cebuli, pomidorów, sałaty oraz majonezu. Tak to nie jest błąd. Michael ma słabość do majonezu, którego używa bardzo często w swoich posiłkach. Po obfitym śniadaniu pływak sięga po dwie duże kawy i omleta zrobionego z 5 jajek. Myślicie, że to wszystko? Oczywiście, że nie. Dodatkiem do omleta jest miska kaszy kukurydzianej, 3 kromki chleba i trzy naleśniki z czekoladą. Na tym daniu Michael kończy śniadanie. Łączny bilans kaloryczny śniadania to ponad 4000 kalorii.

Lunch w wykonaniu sportowca nie jest już tak obfity w kalorie jak śniadanie. Michael w porze lunchu zjada 500g makaronu i dwie kanapki z serem, szynką i majonezem. Dodatkiem do lunchy są dwa energy drinki. Oczywiście nie są to wersje light.

Kolejne posiłki są bardzo zbliżone kalorycznie do wyżej wymienionych. Posiłki te charakteryzują się wysoką zawartością węglowodanów, które zapewniają pływakowi niezbędna energię podczas treningów i zawodach. W ciągu całego swojego dnia Phelps spożywa ponad 12000 kalorii.

Pewnie zastanawiasz się jak to się dzieje, że mimo spożycia ogromnej ilości kalorii Michael Phelps może pochwalić się super sylwetką. Ogromną w tym rolę odgrywają ciężkie treningi Michaela, dzięki którym spala on mnóstwo kalorii. Szczupła sylwetka to także zasługa idealnego tempa metabolizmu, który pozwala sportowcowi na zjedzenie tak dużych posiłków.
Podaż kalorii w przypadku Michaela odgrywa ogromne znaczenie.Gdyby sportowiec nie spożywał tak dużej liczby kalorii, jego ciało nie regenerowałoby się w pełni, a on sam nie miałby energii podczas pływania.

Trening Michaela Phelpsa

Treningi Michaela Phelpsa są bardzo długie. W ciągu tygodnia sportowiec potrafi przepłynąć ponad 80 kilometrów. Michale trenuje dwa razy dziennie. Każdy trening trwa pięć godzin. Aby nie popaść w rutynę, podczas treningów non stop zmienia techniki pływackie. Po zakończonych zajęciach na basenie, pływak jedzie na siłownie, gdzie robi swój trening siłowy. Z siłowni korzysta trzy razy w ciągu tygodnia. Jego trening odbywa się na wolnych ciężarach. Jego ulubioną partią treningową są plecy oraz ramiona. Dużą ilość czasu poświęca na ćwiczenia wzmacniające brzuch. Wśród najczęściej wykonywanych ćwiczeń przez Michaela Phelpsa możemy wyróżnić: pompki, podciąganie z obciążeniem czy podnoszenie ciężarów. Nad jego treningami czuwa trener personalny, który wybiera właściwe ćwiczenia oraz obciążenie. Trener personalny czuwa także nad tym, żeby podczas treningów nie wzrosła za bardzo masa mięśniowa.

 

 

Excited to race tomorrow for the first time in the #XPRESSO #mpswim @aquasphere_swim

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Michael Phelps (@m_phelps00)

 

Another day in the weight room!!! Thanks @kkrirsh! #underarmour @underarmour #gettingstronger #asu @arschmitty

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Michael Phelps (@m_phelps00)

 

Nothing like a couple lbs added for the last set! #goodweek #training #underarmour

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Michael Phelps (@m_phelps00)

 

When you're in Tempe you know where to find me @therock !! Bring it on!! @kkrirsh

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Michael Phelps (@m_phelps00)

 

So many memories right here.... @pscpwm and @drewjohnson08 ... just nuts to look at!! #mpswim #manythanksboys #watchout2017

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Michael Phelps (@m_phelps00)

 

#eldorado photo credit goes to @ldixon20 !!! Thanks Lisa!!

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Michael Phelps (@m_phelps00)


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię