25 stycznia 2017

Przegląd najlepszych fit foodie prosto z Instagrama [FOTO]

Sprawdźcie nasze najnowsze cotygodniowe zestawienie 8 najlepszych fit propozycji na małe co nieco prosto z Instagrama. 

1. @claudinna_fit

 

Dzień dobry w środę! Tak... Jeszcze tylko 2 dni do wyjazdu na narty Czuję sie już dużo lepiej i mam nadzieje, że choroba nie przeszkodzi mi w planach na ferie Dzisiaj jeszcze zostałam w domu, a skoro apetyt dopisuje to dogadzam sobie naleśniczorami Przepis na NALEŚNIKI CZEKOLADOWE: ️2 jajka ️5 łyżek mąki gryczanej @purerein ️łyżka kakao ️100ml mleka roślinnego ️opcjonalnie dla miłośników słodkości łyżeczka miodu/stewii/ksylitolu Wszystko bardzo dokładnie zblendować Smażyć naleśniki na oleju kokosowym z obu stron Podawać z jogurtem / twarożkiem / masłem orzechowym i owocami Nieeeebo Termos ze zdjęcia od @fitangelspl Pięknego dnia robaczki i dużo pozytywnego myślenia!!! #goodmorning #dziendobry #nalesniki #breakfast #breakfastofchampions #sniadanie #chocolate #nutella #eatclean #eatforabs #bodybuilding #bootybuilding #foodporn #foodblogger #like4like #likeforlike #motivation #gymfreak #sugarfree #foodisfuel #healthyfood #healthyliving #staystrong #girlwholift #preworkout #fit #fitness #fitfood #fitgirl #fitbody

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Fit life lover | Klaudia (@claudinna_fit)

 

2. @kwestiasmakucom


3. @magda.wiemcojem


4. @domaszzzzz

 

5. @mrfit_trener

 

Wiemy jak ważny jest posiłek potreningowy i co powinien zawierać. A gdyby tak przygotować go w formie niecodziennego deseru? :) Przedstawiam: POTRENINGOWY PUDDING BANANOWY na płatkach ryżowych :D :D :D Wszystko co najlepsze: dużo białka, cukry proste + złożone, a do tego minimum tłuszczy! :) Osobiście już dawno nie jadłem po treningu nic lepszego. POLECAM! Specjalne podziękowania dla sklepu Trawa na Placu Grzybowskim za niezbędne składniki! :) Wartości odżywcze w 1szt: Białko: 26,8g Tłuszcze: 0,9g Węglowodany: 37,5g Kalorie: 269 Składniki na 3 szt: - 200g banana - 60g płatków ryżowych - 60g odżywki białkowej waniliowej - 300g mleka kokosowego/ krowiego - 10g cukru kokosowego - 10g żelatyny spożywczej Przygotowanie: 1) Mleko wlewamy do garnka i podgrzewamy. Kiedy będzie gorące (przed zagotowaniem) wyłączamy ogień, dosypujemy żelatynę i dokładnie mieszamy. Odstawiamy do przestygnięcia. 2) Do naczynia wrzucamy banany, zalane odrobiną wrzątku płatki ryżowe, odżywkę białkową i cukier kokosowy. Zalewamy wcześniej przygotowanym mlekiem i blendujemy przez około minutę. 3) Masę przelewamy do foremek (ja użyłem filiżanek wyłożonych folią spożywczą) i odstawiamy do lodówki na około godzinę i gotowe :D POLECAM! :D #fit #fitbody #gymaddict #foodporn #summer #gymfreak #instaboy #fitness #instafit #instafood #iifym #fitfood #fitspo #bodybuilding #fitnessmotivation #fitfam #absaremadeinthekitchen #siłownia #trening #training #fitstagram #MrFit #instagood #healthylifestyle #gym #dessert #nutella

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika MrFit-Trener, Łukasz Gąsiński (@mrfit_trener)


6. @aagata_h


7. @zdrowszepodejscie

 

Dzień dobry! Kawy! Kawy! Kawy! zazwyczaj kawę pije dopiero koło południa, ale dzisiaj czuję się jak flak. Więc kawusia już jest.. I jest czekolada do kawy! Nie wiem jak Wy, ale ja nie umiem pić kawy 'solo', bez niczego do pochrupania i pociumkania czekolada domowa oczywiście, mocno kakaowa. Do jej wykonania potrzebujecie jedynie oleju kokosowego (najlepiej nierafinowanego), miodu, kakao i dodatków. U mnie tym razem orzechy, pestki dyni, płatki migdałów @ostrovit i żurawina liofilizowana @oxydiet. Najlepsza na świecie! zawsze mam chociaż jedną w lodówce miłego dnia małpki! Przepis na czekoladę! 30g oleju kokosowego nierafinowanego @ostrovit, miód według uznania - ja dodałam 1.5 łyżeczki, 15g ciemnego kakao, dodatki. ja nie podgrzewam oleju nierafinowanego na gazie, wrzucam do miseczki olej, kakao i miod, okładam po prostu w ciepłe miejsce (kominek ) lub ewentualnie podgrzewam na parze nad czajnikiem lub nad garnkiem z gotującą się wodą. Powoli wszystko cały czas mieszam, aż konsystencja będzie jednolita. Następnie szybko wylewam do małego pojemniczka na żywność i jeszcze szybciej (żeby składniki się nie rozwarstwiły) wrzucam na wierzch dodatki. Wkładam do zamrażarki na godzinkę, a później przechowuję w lodówce _____________________ #chocolate #czystamicha #jemzdrowo #zdrowo #zdrowejedzenie #eatclean #cleaneating #healthyfood #healthyeating #polishgirl #l4l #polskadziewczyna #motivation #motywacja #workout #fit #fitgirl #fitness #gym #gymfreak #fitfam #selfie #wiemcojem #brunette #healthy #healthyliving #silownia #foodporn #breakfast #healthybreakfast

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika @zdrowszepodejscie


8. @paulina.mogilnicka

 

Jeden z najlepszych przepisów na fit słodkości rafaello z kaszy jaglanej z dodatkiem kokosowej odżywki białkowej od @womensbest JAGLANE RAFAELLO dwa woreczki kaszy jaglanej 2 szklanki mleka lub wody (dałam pół na pół) 30 g odżywki białkowej (można zastąpić każdym innym słodzidłem) 3/4 szklanki wiórków kokosowych kaszę gotujemy tak długo, aż będzie miękka i wchłonie cały płyn, pod koniec dodajemy odżywkę (lub inne słodzidło) i wiórki, dokładnie mieszamy, odstawiamy do wystudzenia, formujemy kulki, obtaczamy w wiórkach, przechowujemy w lodówce #millet #snack #afterworkout #fitgirl #fitforlife #fitfam #fitinspiration #healthylifestyle #motivation #polishfit #healthyeating #foodporn #polishfitgirl #me #bodybuilder #before #training #gym #motivation #determination #bodybuilding #zdrowo #coconut #me #diet #protein #polishgirl #womensbest

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Fit Paulina (@paulina.mogilnicka)

 


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię