20 sierpnia 2018

Awokado nadziewane szynką parmeńską

Wypróbuj koniecznie ten przepis.

To, że awokado jest zdrowe wiemy już chyba wszyscy.

Jeśli tylko możesz dodawaj awokado do każdego posiłku. Czy to śniadanie, koktajl, obiad. Dosłownie wszędzie!

Awokado są bogate w magnez, a jego wysoki poziom korzystnie wpływa na twoje zdrowie psychiczne. Likwiduje stres i pozwala się skutecznie zrelaksować. Niektóre z karotenoidów występujących w awokado poprawiają wzrok. Błonnik rewelacyjnie usprawnia układ trawienny i pomaga zapobiegać zaparciom. Awokado jest bogate w tłuszcze, które z kolei działają cuda na włosy i skórę. Te zdrowe tłuszcze pomagają również lepiej wchłaniać witaminę A, D, E i K. Awokado zawiera jednonienasycone kwasy tłuszczowe, które z kolei pomagają zwiększyć biodostępność karotenoidów z sałatek.

To nadziewane awokado jest przepyszne, wypróbuj koniecznie!

SKŁADNIKI:

  • ½ dojrzałego awokado 60g
  • ½ opakowania serka wiejskiego 100g
  • 2 plasterki szynki parmeńskiej 30g
  • Czerwona cebula drobno posiekana 15g
  • Garść szpinaku 20g
  • Kromka chleba pełnoziarnistego 30g

PRZYGOTOWANIE:

Szynkę porwij na mniejsze kawałki i razem ze szpinakiem podsmaż na patelni bez tłuszczu. Napełnij wgłębienie po pestce kawałkami szynki, szpinakiem i poszatkowaną cebulą. Do smaku dopraw solą i pieprzem, skrop odrobiną soku z cytryny. Zjedz z serkiem wiejskim i kromką chleba pełnoziarnistego.

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię