13 lutego 2018

Tych 5 ćwiczeń wysmukli Twoje uda

Wypróbuj nasze propozycje ćwiczeń na wewnętrzne partie ud.

Pracując nad sylwetką, nad wyszczupleniem i delikatnej rzeźbie masy mięśniowej, musisz pamiętać o wszystkich partiach ciała. Pośladki, brzuch, ramiona, plecy, a czy wiesz jakie ćwiczenia wykonywać by wyszczuplić wewnętrzną część ud?

Musisz zaangażować do pracy mięśnie przywodziciele uda, mięsień grzebieniowy oraz smukły. To bardzo oporna strefa do wyćwiczenia ale nie ma rzeczy niemożliwych, regularne treningi przez około 2-3 miesiące przyniosą pożądane efekty.Sprawdź nasz zestaw ćwiczeń.

1. Przysiady sumo

Stań w szerokim rozkroku. Ugnij kolana i przysiad, tak głęboki jak tylko potrafisz. Najlepiej, żeby między udem a łydką uzyskać 90 stopni. Pamiętaj, żeby kolana nie wychodziły poza linię stóp. Wykonaj 12 przysiadów. Jeśli dasz radę dołącz kettlebell. Dla zwiększenia intensywności tego ćwiczenia możesz dodać wyskok przy podnoszeniu się do góry.


fot. iStock.com

2. Wykroki w bok

Stań w lekkim rozkroku, wyprostuj się i oprzyj dłonie na biodrach. Zrób szeroki wykrok w lewo, pochyl się do przodu – pamiętając o prostych plechach i ugnij lewą nogę w kolanie, jednocześnie przenosząc ciężar ciała na lewą stronę. Wróć do pozycji wyjściowej. Analogicznie zrób to samo ćwiczeni na prawą stronę. Wykonaj po 12 powtórzeń na każdą stronę. Pamiętaj o kolanach! Nie wychodzą poza linię stóp. Możesz dodać hantle o odpowiednim dla Ciebie ciężarze.


fot. iStock.com

3. Poziome nożyce

Połóż się na plecach. Oprzyj się na łokciach, podnieś lekko nogi i wyprostuj je w kolanach, stopy flex. Zrób nożyce, 12 powtórzeń.


fot. iStock.com

4. Pionowe nożyce

Pozostań w pozycji z poprzedniego ćwiczenia. Powtórz 12 razy pionowe nożyce.

5. Unoszenie nogi

Połóż się na boku, podeprzyj się na łokciu. Ciało w linii prostej. „Górną” nogę ugnij w kolanie pod kątem 45 stopni. „Dolną” nogę wyprostuj i podnoś do linii kolana drugiej nogi. Powtórz 12 razy i zmień stronę. Dla utrudnienia połóż hantle na udzie, nogi którą podnosisz.

Wykonuj ćwiczenia jedno po drugim, a następnie powtórz całość jeszcze 3 razy. Przed każdym treningiem nie zapomnij o rozgrzewce. Wybierz orbit rek, czy lekkie rozbieganie się przez ok. 12 minut.

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię