2 lutego 2018

8 zdrowych sposobów na płaski brzuch

Poznaj niezawodne sposoby na płaski brzuch

Na zdrowy brzuch „pracujesz” w kuchni. Dietetycy i trenerzy są zgodni, przede wszystkim to co, kiedy i ile jesz wpływa na „wielkość” i wygląd Twojego brzucha.

Od czego zacząć? Co zrobić, żeby cieszyć się płaskim, jędrnym i zdrowym brzuchem. Wprowadź tych kilka zasad, a na efekty nie będziesz musiała długo czekać:

1. CHLOROFIL

Jeśli nie chcesz czuć się „wzdęta” zacznij stosować płynny chlorofil. Wprowadzając do diety płynny chlorofil odkwaszamy i chronimy organizm przed wolnymi rodnikami. Chlorofil oczyszcza organizm z toksyn i reguluje pracę układu pokarmowego, wspomaga florę jelitową.

2. WYRZUĆ PRZETWORZONE PRZEKĄSKI

4-5 posiłków dziennie powinno w zupełności wystarczyć, ale jeśli między posiłkami masz ochotę coś przekąsić wybierz surowe warzywa, fit batoniki własnej produkcji. Świetnie sprawdzą się też orzechy, czy suszone owoce. To nie tylko źródło energii, które zaspokoi głód, spora ilość witamin i składników mineralnych pozytywnie wpłynie na funkcjonowanie Twojego organizmu.


fot. iStock.com

3. POWIEDZ STANOWCZE NIE DLA GAZOWANYCH, SŁODKICH NAPOJÓW

Tak, wiemy, słodkie napoje są kuszące ale chcąc mieć piękny brzuch musisz z nich zrezygnować. Zawierają ogromną ilość cukru, który zwiększa poziom glukozy we krwi, nie gaszą pragnienia i powodują jeszcze większe uczucie głodu. Pij dużo wody czy na przykład ziołowych naparów. Odpowiednie nawodnienie organizmu wspomaga trawienie. Jeśli nie lubisz pić zwykłej wody, dodaj plasterek limonki, pomarańczy, odrobinę mięty.

4. UNIKAJ NOCNYCH NAPADÓW GŁODU

Wszystko z umiarem. Pewnie, że kawałek pizzy raz na jakiś czas nie zaszkodzi, ale pamiętaj, że 6-8 godzin po zjedzeniu kolacji Twoje ciało koncentruje się na trawieniu, a dopiero ostatnie 4 godziny to spalanie tłuszczu. Najlepiej zjeść kolację na 2 godziny przed pójściem spać. Nie podjadaj już po kolacji, bo poziom leptyny wzrośnie i zasygnalizuje że żadna energia nie jest potrzebna i nie spalisz tłuszczu podczas snu.


fot. iStock.com

5. JEDZ W DOMU

Wiemy, że wyjście do restauracji jest przyjemne, relaksujące i nie chodzi o to, żeby całkowicie zrezygnować z tego typu atrakcji. Ale na co dzień gotuj w domu. Kiedy sama przygotowujesz posiłki, dobrze wiesz czego i ile używasz, w szczególności chodzi o sól i cukier. Poza tym ważny też jest proces przygotowania posiłków. Wybieraj te posiłki, które są gotowane, duszone na parze, grillowane czy pieczone w piekarniku.

6. ZACZNIJ SIĘ RUSZAĆ

Ćwicz, staraj się raz na jakiś czas wykonać trening na czczo, zwłaszcza intensywny, trening cardio. Dorzuć do zestawu chociaż minutę deski. Szybko zobaczysz efekty!


fot. iStock.com

7. WYŚPIJ SIĘ

Im więcej snu, tym Twoje samopoczucie jest lepsze. Jeśli jesteś przemęczona, twoje hormony odpowiedzialne za uczucie głodu dosłownie buzują w Tobie i „krzyczą” żebyś coś zjadła. Brak snu pcha nas w kierunku węglowodanów prostych co nie jest dobre dla Twojej talii.

8. ZREZYGNUJ Z ŻYWNOŚCI O WYSOKIM INDEKSIE GLIKEMICZNYM

Produkty te mogą prowadzić do wystąpienia oporności na insulinę i powodować objadanie się i w końcu przybieranie na wadze. Po spożyciu takich produktów bardzo szybko wzrasta poziom glukozy we krwi, co sprzyja gromadzeniu się tkanki tłuszczowej.

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię