17 stycznia 2018

Ten sok to gwarancja szczupłej sylwetki

Przeczytaj dlaczego warto pić sok z selera.

Szał na zielone trwa w najlepsze. Zielone koktajle są dosłownie wszędzie. To rewelacyjna bomba witaminowa, samo zdrowie, pełne witamin i składników mineralnych. Dzięki nim skóra nabiera blasku, a my mamy więcej energii do działania.

Mówiąc o zielonych bombach witaminowych nie możemy pominąć innych warzyw, a szczególnie selera.

CO KRYJE W SOBIE SELER?

Jego składniki przeciwdziałają starzeniu się. Zawiera całe mnóstwo witaminy C, witaminy E, witamin z grupy B, a także żelaza i potasu. Sok z selera to też bogactwo związków roślinnych, między innymi: kwasów fenolowych, flawonoidów i fot steroli. Ze względu na właściwości przeciwutleniające i przeciwzapalne tych składników, sok z selera wywiera ochronny i regeneracyjny wpływ na nasz organizm.

SAMO ZDROWIE

Ze względu na właściwości przeciwzapalne sok z selera stosowany jest w leczeniu dolegliwości reumatycznych. Ale nie tylko, zmniejsza ryzyko chorób serca, nowotworów, a co najważniejsze wzmacnia układ odpornościowy. Seler stymuluje i podkręca procesy detoksykacji organizmu – działa oczyszczająco. Zawartość przeciwutleniaczy w soku z selera sprawia, że skóra jest również chroniona przed promieniowaniem UV. Picie z soku z selera zapobiega niedoborom minerałów: potasu, wapnia czy żelaza i zapewnia poprawę kondycji paznokci i włosów.

fot. iStock.com

ODCHUDZA

Dzięki procesowi oczyszczania sok z selera zmniejsza zatrzymywanie wody w organizmie, działa delikatnie odwadniająco. Ma to pozytywny wpływ na sylwetkę i jędrność skóry. A co za tym idzie, skóra wygląda na bardziej gładką, cellulit i skórka pomarańczowa się zmniejszają. Wyjątkowy smak soku z selera ma działanie tłumiące apetyt i jest wprost idealny jako wspomaganie diet redukujących masę ciała.

JAK NAJLEPIEJ WYKORZYSTAĆ WŁAŚCIWOŚCI SELERA

Najlepiej kupować warzywa od sprawdzonych dostawców z certyfikatem upraw ekologicznych. Rób sok zawsze ze świeżych warzyw. Jak przygotować sok? Obierz selera, pokrój na małe kawałki i umieść w sokowirówce. Jeśli nie do końca odpowiada Tobie smak tego cennego warzywa to możesz przygotować koktajl z dodatkiem marchewki, jabłka, pomarańczy, mango czy ananasa.

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię