15 września 2016

Trzy ulubione ćwiczenia sióstr Bukowskich

Jak trenują Pati i Marsi

Zaczynały od pisania o modzie, a teraz wszystkie siły skupiają na promowaniu zdrowego odżywiania i aktywności fizycznej. Prezentujemy ich ulubiony zestaw ćwiczeń

Bicycle

Pozycja wyjściowa: Połóż się na plecach, dłonie załóż za głowę. Oderwij nogi od podłoża.
Jak ćwiczyć: Wykonuj naprzemiennie spięcia, przyciagając prawy łokieć do lewego kolana i odwrotnie - lewy łokieć do prawego kolana. Pilnuj, by odcinek lędźwiowy przylegał cały czas do podłoża.
Co pracuje: mięśnie brzucha

 

Plank

Pozycja wyjściowa: Podeprzyj się na przedramionach. Łokcie ułóż pod barkami
Jak ćwiczyć: Utrzymuj pozycję, mocno napinając brzuch.
Co pracuje: mięśnie ramion i brzucha.

Bulgarian squat

Pozycja wyjściowa: Stań w wykroku, tylną nogę oprzyj o step. Wyprostuj plecy, ręce połóż na biodrach
Jak ćwiczyć: Uginaj i prostuj nogę w stawie kolanowym i biodrowym. Powtórz, zmieniając nogę.
Co pracuje: mięśnie nóg i pośladków.

Więcej ćwiczeń znajdziecie we wrześniowym Shape.

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię