20 grudnia 2016

Fit Lovers i ich trening spalający kalorie w parze

Zobacz 5 ćwiczeń, dzięki którym będziecie fit!

Każde ćwiczenie wykonaj ze swoim partnerem treningowym w 20 powtórzeniach. Każdy obwód powtórz 5 razy.  

PRZYSIAD + PIĄTECZKA


Wykonajcie wspólny przysiad (nogi szerzej niż biodra, stopy na zewnątrz, plecy proste, spróbujcie zejść poniżej kąta 90 stopni). Po wstaniu przybijcie sobie piątki : )



TRICEPS DIPS


Jedna osoba wykonuje podpór tyłem. Druga opiera się dłońmi nad  kolanami i wykonuje zgięcie w stawie łokciowym z jednoczesnym obniżeniem ciała w dół. Po 20 powtórzeniach następuje zamiana ról.


SKIP A + SQUAT


Jedna osoba wykonuje przysiad i zastyga w nim. Druga osoba wykonuje skip A z jak największą częstotliwością. Po 20 skipach następuje zamiana ról.



WYCISKANIE


Jedna osoba leży na plecach, druga opiera swój dół pleców o stop osoby leżące. Osoba leżąca wykonuje uginanie kolan, natomiast stojąca stara się mocno spinać ciało i utrzymać równowagę. Po 20 powtórzeniach następuje zamiana ról.


PODAJ RĘKĘ W POZYCJI PLANK


Pozycja wyjściowa: podpór przodem na prostch ramionach. Ramiona na szerokość barków. Napięte ciało. Głowa-szyja-tułów -nogi twarzą jedną linię. Na przemiennie podajecie sobie dłoń.

 

TRENING PRZYGOTOWALI
PAMELA STEFANOWICZ I MATEUSZ JANUSZ
YouTube:
www.fitlovers.pl
Blog: www.fit-lovers.pl
Instagram: @fit.lovers

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię