Jakiego gazu i pod jakim ciśnieniem używa się do produkcji amortyzatorów KYB w konstrukcji Dwururowej?
Jakiego gazu i pod jakim ciśnieniem używa się do produkcji amortyzatorów KYB w konstrukcji Dwururowej?

Amortyzatory są niezwykle ważnym elementem w konstrukcji pojazdów, zapewniającym komfort jazdy i bezpieczeństwo. Jednym z najbardziej renomowanych producentów amortyzatorów jest firma KYB. W artykule tym omówimy rodzaj gazu i ciśnienie, które są używane do produkcji amortyzatorów KYB w konstrukcji Dwururowej.

Amortyzatory KYB

Amortyzatory KYB są znane na całym świecie ze swojej wysokiej jakości i niezawodności. Firma KYB jest jednym z największych producentów amortyzatorów na świecie, dostarczając swoje produkty do wielu renomowanych producentów samochodów. Amortyzatory KYB są stosowane zarówno w samochodach osobowych, jak i w pojazdach użytkowych.

Konstrukcja Dwururowa

Amortyzatory KYB w konstrukcji Dwururowej są jednym z najnowszych osiągnięć technologicznych w branży. Konstrukcja Dwururowa oznacza, że amortyzator składa się z dwóch rur – wewnętrznej i zewnętrznej. Ta innowacyjna konstrukcja zapewnia lepszą kontrolę nad ruchem amortyzatora i poprawia jego wydajność.

Rodzaj gazu używanego w amortyzatorach KYB

Amortyzatory KYB w konstrukcji Dwururowej są wypełnione specjalnym gazem, który ma kluczowe znaczenie dla ich działania. Ten gaz to azot (N2). Azot jest wykorzystywany ze względu na swoje właściwości, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania amortyzatora.

Właściwości azotu

  • Azot jest gazem obojętnym, co oznacza, że nie reaguje z innymi substancjami chemicznymi. Dzięki temu nie ma ryzyka korozji wewnątrz amortyzatora.
  • Azot jest również niepalny, co jest ważne z punktu widzenia bezpieczeństwa.
  • Jest również łatwo dostępny i stosunkowo tani, co przekłada się na konkurencyjną cenę amortyzatorów KYB.

Zastosowanie azotu w amortyzatorach KYB

Azot jest używany w amortyzatorach KYB w konstrukcji Dwururowej jako gaz wypełniający przestrzeń między wewnętrzną a zewnętrzną rurą. Główne zadania azotu to:

  • Zapewnienie odpowiedniego ciśnienia wewnątrz amortyzatora.
  • Zapobieganie powstawaniu piany olejowej wewnątrz amortyzatora.
  • Zapewnienie odpowiedniej reakcji amortyzatora na nierówności drogowe.

Ciśnienie gazu w amortyzatorach KYB

Ważnym aspektem produkcji amortyzatorów KYB w konstrukcji Dwururowej jest odpowiednie ciśnienie gazu wewnątrz amortyzatora. Ciśnienie to jest precyzyjnie kontrolowane i dostosowywane do konkretnego modelu amortyzatora oraz wymagań producenta samochodu.

Wartości ciśnienia gazu w amortyzatorach KYB mogą się różnić w zależności od modelu i zastosowania. Jednak typowe wartości ciśnienia wahają się od 3 do 20 barów. W przypadku niektórych specjalistycznych zastosowań, ciśnienie może być jeszcze wyższe.

Podsumowanie

Amortyzatory KYB w konstrukcji Dwururowej są jednym z najnowocześniejszych rozwiązań w branży. Ich wysoka jakość i niezawodność sprawiają, że są one wybierane przez wielu producentów samochodów na całym świecie. Używany w nich azot jako gaz wypełniający oraz odpowiednie ciśnienie gazu są kluczowe dla ich prawidłowego działania. Dzięki temu amortyzatory KYB zapewniają doskonałe właściwości jezdne, komfort jazdy i bezpieczeństwo dla kierowcy i pasażerów.

Wezwanie do działania:
Prosimy o użycie gazu azotowego pod ciśnieniem 20 barów do produkcji amortyzatorów KYB w konstrukcji Dwururowej.

Link tagu HTML: https://www.rybobranie.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here