2 marca 2017

Trening wzmacniający ciało, który zrobisz w domu

Razem z Agatą Hincyngier przygotowaliśmy dla was trening wzmacniający całe ciało, który będziesz mogła zrobić sama w domu. Do jego wykonania możesz wykorzystać przedmioty, które masz pod ręką. Zapraszamy do wspólnego treningu.

1. Zakroki skrzyżne z kettlebelem

Podczas ćwiczenia zachowuj naturalną krzywiznę kręgosłupa. Wykonuj zakroki do tyłu z lekkim odwodzeniem nóg na boki. Możesz wykonywać pracę nóg naprzemiennie lub najpierw na jedną, a następnie na drugą nogę.

2. Pompki klasyczne

Ręce rozstaw na szerokości barków. Nogi wyprostuj maksymalnie do tyłu i oprzyj je na palcach stóp. Barki, biodra, kolana i stopy powinny znajdować się w jednej linii. Uginaj łokcie i opuszczaj się ku podłodze, patrz przed siebie.

3. Skręty tułowia

Usiądź w siadzie równoważnym. Nogi trzymaj ugięte nad ziemią. Obciążenie trzymaj przed sobą, ręce muszą być sobie ugięte w stawach łokciowych pod kątem 90 stopni. Wykonuj skręty tułowia na lewą i prawą stronę.

4. Unoszenie bioder na jednej nodze

Umieść stopy na podwyższeniu. Jedną nogę zegnij w kolanie, a drugą wyprostuj, uda trzymaj równolegle do siebie. Wykonuj unoszenie bioder nie dotykając pośladkami ziemi. Przytrzymaj biodra w górnej pozycji przez ok 3 sekundy.

5. Odwrotne pompki na triceps

Oprzyj dłonie przodem na skraju stolika lub ławki. Nogi proste w stawach kolanowych oprzyj na ziemi lub na podwyższeniu. Ruch rozpocznij od zgięcia przedramion w stawach łokciowych. 

 

TRENING PRZYGOTOWAŁA
Agata Hincyngier
Zdjęcia: Marcin Klaban

Makijaż: Paulina Charchalis beauty artist


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię