4 stycznia 2017

TEN trening to świetna zabawa i mnóstwo spalonych KALORII!

5 ćwiczeń w parach, które możecie zrobić w domu

Wykonaj kolejno wszystkie ćwiczenia razem ze swoim partnerem treningowym. Każde ćwiczenie wykonaj 20 razy. Obwód powtórz 5 razy.

1. PAJACYK + PIĄTECZKA

Wykonajcie wspólnie pajace naprzeciwko siebie. Co drugi przybijcie sobie piątki.



2. WYKROKI

Trzymając się za ręce wykonajcie wykroki w przód i tym na przemian.. Pamiętajcie, aby zachować kąt 90 stopni między udem, a podudziem. Zejdź kolanem nisko w dół.


3. PLANK + ROTACJA

Wykonajcie podpór na jednej ręce bokiem. Pamiętajcie, aby ciało było w jednej linii. Przytrzymajcie pozycję i obróćcie się na drugą stronę.
 


4. ABS + PIĄTECZKA

Wykonajcie spięcia brzucha unosząc się do samej góry i przybijcie sobie piąteczkę.



5. PRZESKOKI

Pozycja wyjściowa jednego z partnerów to podpór przodem na prostch ramionach. Ramiona muszą znajdować się na szerokości barków. Napnij swoje ciało. Głowa - szyja- tułów - nogi muszą twarzyć jedną linię. Druga osoba przeskakuje partnera podciągając jak najwyżej kolana. Po 20 - stu przeskokach następuje zamiana ról.

 

TRENING PRZYGOTOWALI
PAMELA STEFANOWICZ I MATEUSZ JANUSZ "FIT LOVERS"


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię