28 grudnia 2016

W planie treningowym nie może zabraknąć ćwiczeń rozciągających

Tags: rozciąganie
Rozciąganie po zakończonym treningu to jedna z najważniejszych rzeczy, o tkórych nie możecie zapomnieć. Dziś pokażemy Wam 5 podstawowych ćwiczeń rozciągających.

Ćwiczenie 1

Usiądź z wyprostowanymi plecami na macie, chwyć prawą nogę za piszcze i przyciągając ją do klatki piersiowej postaw prawą stopę jak najbliżej lewej strony biodra, przyciągając mocno prawą nogę do klatki zachowując proste plecy. Rozciągasz prawy pośladek. Przytrzymaj 15 sekund.

Ćwiczenie 2

Stań w szerokim rozkroku, plecy trzymaj proste, dłonie złączone razem przed sobą i przenieś ciężar ciała na lewą nogę, pamiętając aby stopa na której spoczywa ciężar ciała była oparta całą powierzchnią na podłodze. Prawą nogę trzymaj prostą w kolanie, naciskając prawą stopą na podłodze. Rozciągaj mocno prawa stronę pachwiny. Wróć do pozycji wyjściowej i zmień stronę. Powtórz rozciąganie 5 razy na każda stronę.

Ćwiczenie 3

Do tego ćwiczenia, będziecie musieli użyć taśm TRX. Chwyć taśmy TRX oburącz, cofnij się do tyłu tak by linki były napięte. Ugnij nogi w kolanach i pochyl ciało do przodu. Biodra kieruj do tyłu, rozluźnij plecy i cały czas napieraj do tylu by rozciągnąć mięsień najszerszy grzbietu. W tej pozycji wytrzymaj 15 sekund.

Ćwiczenie 4

Połóż się na plecach, prawą nogę załóż na lewą nogę, tak by prawa kostka znajdowała sie na lewym udzie. Następnie chwyć oburącz lewe udo i przyciągnij je do klatki piersiowej. Obie łopatki i głowa powinny w tym czasie przylegać do maty. Przytrzymaj 15 sekund i zmień nogę


 

Ćwiczenie 5

Połóż sie na brzuchu, dłonie trzymaj na ziemi blisko ciała w okolicach klatki piersiowej. Stopy na palcach na szerokość barków, następnie wyprostuj ręce odrywając ciało od maty. Ciężar ciała niech spoczywa na dłoniach i stopach. Biodra kieruj do ziemi, a wzrok w stronę sufitu. Utrzymaj wskazaną pozycje przez 15 sekund.

 

 

 

TRENING PRZYGOTOWAŁ
Robert Łoszakiewicz


Instagram: @robffit10
Facebook: Robert Łoszakiewicz - Trener Personalny

Dziękujemy McFit Wołoska za pomoc w realizacji sesji

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię