21 grudnia 2016

3 najlepsze ćwiczenia na biceps

Poznaj ulubione ćwiczenia Małgosi Flis

Małgosia Flis - utytułowana zawodniczka bikini fitness wybrała specjalnie dla Was swoje trzy ulubione ćwiczenia wzmacniające biceps

1.      Uginanie przedramion na wyciągu dolnego stojąc - chwyt młotkowy

Stań przodem do wyciągu dolnego w rozkroku na szerokości bioder. Lekko ugnij kolana. Plecy wyprostuj . Klatkę  piersiowa  minimalnie wypnij do przodu. Chwyć linę. Nadgarstki trzymaj wyprostowane w jednej pozycji przez cały czas trwania ćwiczenia. Łokcie trzymaj nieruchomo, blisko tułowia w linii bioder. Ugnij przedramiona w łokciach i pamiętaj, by łokcie trzymać blisko tułowia. Zgięcie należy wykonać do momentu w którym dłonie znajdą się na wysokości barków, lecz nie dalej. Następnie powoli wyprostuj łokcie pamiętając o tym, aby nie zmieniały zbytnio swojej pozycji.

2. Uginanie przedramion ze sztangielkami w oparciu na ławce skośnej siedząc ze skrętem dłoni

Ćwiczenie to wykonujemy siedząc w oparciu o ławkę skośną pochyloną pod kątem 30-45 stopni. Plecy w linii prostej oparte o ławeczkę. Ręce ustawione prostopadle do podłoża Łokcie blisko tułowia. Zginamy przedramiona w łokciach, pilnując by łokcie nie przesuwały się  do przodu. Podczas zgięcia przedramiona  wykonujemy skręt dłoni. Sztangielki unosimy w okolice klatki piersiowej. Następnie prostujemy przedramiona wzdłuż tułowia. Ruch kończymy rotacją dłoni.

3. Uginanie przedramion ze sztangą stojąc

Stoimy w rozkroku na szerokości bioder. Plecy wyprostowane, łopatki ściągnięte, kolana lekko ugiete.  Chwyć sztangę trzymając dłonie mniej więcej na szerokości barków. Łokcie utrzymuj nieruchomo i blisko tułowia, w linii bioder.  Zegnij przedramion w łokciach, uważając, aby łokcie nie zmieniły swojego położenia.  Zgięcie należy wykonać do momentu kiedy sztanga znajdzie się na wysokości barków. Następnie powoli prostujemy przedramiona do pozycji wyjściowej.

TRENING PRZYGOTOWAŁA
Małgorzata Flis


Instagram: @littlestrong_women
Facebook: Małgorzata Flis
Dziękujemy McFit Wołoska za pomoc w realizacji sesji

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię