2 grudnia 2016

3-dniowa dieta żołnierzy [CIEKAWOSTKA]

Podołałbyś temu wyzwaniu?

Dieta ta zyskała ostatnio sporą popularność w USA, w większości wśród kobiet, które marzą, żeby w krótkim okresie czasu zmieścić się w swoją ulubioną sukienkę. 3-dniowy system odżywiania zakłada reżim ściągniety wprost z militarnych koszarów. Co ciekawe, w diecie są... lody! 

Dieta wojskowa to krótki detoks organizmu, dla osób, które nie lubią skomplikowanych diet, ale również dla tych co potrafią być na tyle zmotywowane, żeby w 100% poddać się ścisłemu jadłospisowi. Rozpiskę podajemy tylko w celach informacyjnych. Co o niej myślicie? 

Dzień 1

Śniadanie: 1/2 grejpfruta / 1 kromka pieczywa pełnoziarnistego / 2 łyżki masła orzechowego / kawa lub herbata (z kofeiną)

II Śniadanie:  1/2 filiżanki chudego tuńczyka / 1 kromka pieczywa pełnoziarnistego / 1 filiżanka kawy lub herbaty (z kofeiną)

Przekąska: 1/2 banana / 1 małe jabłko / 1 mały kubek lodów waniliowych naturalnych 

Obiad: 150 g gotowanego kurczaka / 1 szklanka zielonej fasolki 

Dzień 2

Śniadanie: 3 sucharki  / pół fliżanki serka wiejskiego / 1 jabłko /  kawa lub herbata (z kofeiną)

II Śniadanie:  1 jajko / 1 kromka pieczywa pełnoziarnistego / 1 filiżanka kawy lub herbaty (z kofeiną)

Przekąska: 1/2 banana / 1 mały kubek lodów waniliowych naturalnych 

Obiad: 1 szklanka tuńczyka w sosie własnym 

Dzień 3

Śniadanie: 1 jajko / 1 kromka pieczywa pełnoziarnistego / 1/2 banana / kawa lub herbata (z kofeiną)

II Śniadanie:  1 szklanka twarogu / 1 jajko / 3 sucharki / 1 filiżanka kawy lub herbaty (z kofeiną)

Przekąska: 1/2 banana / 1 mały kubek lodów waniliowych naturalnych 

Obiad: 150 ggotowanego kurczaka /  1 szklanka brokułów / 1/2 szklanki marchwi 

Dzień 4-7 

Można pozwolić sobie na własny jadłospis, ale dzienna kaloryczność nie powinna przekraczać 1500 kcal. Ponad 80% ludzi a nie zdaje sobie sprawy ile kcal pochłania, ponieważ uważają, że jeżeli jedzą zdrowo, to nie liczy się już ich ilość kcal. Niestety, jeżeli chcemy utrzymać lub osiągnąć wreszczcie tę wymarzoną i szczupłą sylwetkę, to właśnie te dodatkowe kcal są największą przeszkodą. 

Pamiętaj jednak, że najważniejsza jest zbilansowana dieta oraz aktywność fizyczna, która nie będzie przymusem, a formą relaksu i dobrej zabawy!

Jak jeść, żeby mieć dużo siły? [5 WSKAZÓWEK]


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię