25 listopada 2016

Chciałabyś uzyskać płaski i umięśniony BRZUCH? Wypróbuj te ćwiczenia!

Zobacz skuteczne ćwiczenia, dzięki którym zbudujesz swój sześciopak!

Wszystkie ćwiczenia wykonaj kolejno od 15 - 30 powtórzeń każdego ćwiczenia w zależności od stopnia zaawansowania.

 

Świeca

Połóż się na plecach, unieś i wyprostuj nogi. Spinając mocno mięśnie brzucha oderwij odcinek lędźwiowy kręgosłupa i unieś miednicę w górę cały czas kontrolując ruch mięśniami brzucha (szczególnie dolną częścią)

Nożyce

Podobnie jak to miało miejsce w poprzednim ćwiczeniu, połóż się na plecach i unieś wyprostowane nogi. Spinając mocno mięśnie brzucha oderwij odcinek lędźwiowy kręgosłupa i unieś miednicę z jednoczesnym rozłączeniem nóg (wykonuj naprzemiennie)

Spięcia brzucha z kettlebell

Leżąc na plecach, ugnij nogi w stawie kolanowym pod kątem 90 stopni. Przed sobą w dłoniach trzymaj kettlebell lub butelkę wody. Lekko unieś głowę. Spinając mocno mięśnie brzucha oderwij łopatki od ziemi i wypchnij kettlebell w górę.

Superman

Wykonaj podpór na prostych ramionach. Wyciągnij naprzeciwległą rękę i nogę. Po wyciągnięciu staraj się nie tracąc równowagi i spinając mięśnie złączyć kolano z łokciem.

ABS Slide

Wykonaj podpór na prostych ramionach. Ramiona ustaw na szerokości barków. Napnij swoje ciała. Głowa – szyja - tułów – nogi muszą tworzyć jedną linię. Pod nogami umieść matę/koc lub nawet gazetę, która umożliwi Tobie poślizg. Zacznij powoli, przesuń oba złączone kolana pod siebie w stronę klatki piersiowej.

 

TRENING PRZYGOTOWAŁ
MATEUSZ JANUSZ 
YouTube:
www.fitlovers.pl
Blog: www.fit-lovers.pl
Instagram: @fit.lovers

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię