18 listopada 2016

Skuteczne ćwiczenia na mięśnie brzucha - wprowadź koniecznie do planu treningowego

Zobacz skuteczne ćwiczenia na brzuch!

Wszystkie ćwiczenia wykonaj kolejno od 10 - 20 powtórzeń każdego ćwiczenia w zależności od stopnia zaawansowania.

Spięcia brzucha z dotknięciem kolan

Połóż się na plecach, ugnij nogi w stawie kolanowym pod kątem 90 stopni. Dłonie trzymaj otwarte przed sobą. Unieś lekko głowę. Spinając mocno mięśnie brzucha oderwij łopatki od ziemi i staraj się dotknąć dłońmi kolan po czym powoli opuść się w dół, nie rozluźniając do końca mięśni brzucha.

Rowerek

Połóż się na plecach i ugnij nogi w stawie kolanowym pod kątem 90 stopni. Dłonie umieść za głową. Następnie łokieć dołącz do przeciwległego kolana z równoczesnym spięciem brzucha i oderwaniem jednej łopatki od podłogi.

Zawijanie nóg ( lewa na prawą)

Połóż się wygodnie na plecach. Umieść jedną nogę na drugiej a swoje dłonie połóż wzdłuż ciała. Następnie unieś miednicę i zawiń na siebie. Mocno pracuj dolną częścią mięśni brzucha.

Zawijanie nóg ( prawa na lewą)

Powtórz powyższe ćwiczenie, zmieniając nogę.


 

Plank skosy

Wykonaj podpór przodem na prostych ramionach. Ramiona muszą znajdować się na szerokości barków. Napnij ciało. Głowa - szyja-  tułów –nogi muszą tworzyć jedną linię. Utrzymując tę pozycję zacznij na przemian przyciągać zgięte kolano po skosie w stronę przeciwległego łokcia.

Plank na przedramionach

Wykonaj: podpór przodem na prostych ramionach. Ramiona muszą znajdować się na szerokości barków. Ramiona rozstaw na szerokość barków. Napnij ciało. Głowa – szyja - tułów –nogi musza utrzymywać jedną linię.  Zostań w tej pozycji przez 45 sek.

TRENING PRZYGOTOWAŁA
PAMELA STEFANOWICZ 
YouTube:
www.fitlovers.pl
Blog: www.fit-lovers.pl
Instagram: @fit.lovers

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię