20 grudnia 2016

Tych 5 ćwiczeń sprawi, że ty i twój facet będziecie FIT!

Fit Lovers i ich trening spalający kalorie w parze

Każde ćwiczenie wykonaj ze swoim partnerem treningowym w 20 powtórzeniach. Każdy obwód powtórz 5 razy.  

PRZYSIAD + PIĄTECZKA

Wykonajcie wspólny przysiad (nogi szerzej niż biodra, stopy na zewnątrz, plecy proste, spróbujcie zejść poniżej kąta 90 stopni). Po wstaniu przybijcie sobie piątki : )



TRICEPS DIPS

Jedna osoba wykonuje podpór tyłem. Druga opiera się dłońmi nad  kolanami i wykonuje zgięcie w stawie łokciowym z jednoczesnym obniżeniem ciała w dół. Po 20 powtórzeniach następuje zamiana ról.


SKIP A + SQUAT

Jedna osoba wykonuje przysiad i zastyga w nim. Druga osoba wykonuje skip A z jak największą częstotliwością. Po 20 skipach następuje zamiana ról.



WYCISKANIE

Jedna osoba leży na plecach, druga opiera swój dół pleców o stop osoby leżące. Osoba leżąca wykonuje uginanie kolan, natomiast stojąca stara się mocno spinać ciało i utrzymać równowagę. Po 20 powtórzeniach następuje zamiana ról.


PODAJ RĘKĘ W POZYCJI PLANK

Pozycja wyjściowa: podpór przodem na prostch ramionach. Ramiona na szerokość barków. Napięte ciało. Głowa-szyja-tułów -nogi twarzą jedną linię. Na przemiennie podajecie sobie dłoń.

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię