8 listopada 2016

Tradycyjne danie kuchni indyjskie w wersji FIT

Tags: fit przepisy
Dziś przedstawiamy Wam pomysł na tradycyjne danie kuchni indyjskiej w wersji fit – indyk w żółtym curry. Smakuje świetnie, tak samo jak wygląda.

Składniki:

  • 1 kg piersi z indyka
  • bakłażan
  • cebula
  • 2 łyżki oleju kokosowego nierafinowanego
  • czerwona papryka
  • pasta curry
  • sól himalajska
  • mleko kokosowe
  • ryż jaśminowy

 

Sposób przygotowania:

Ugotuj ryż, najlepiej bez plastikowego woreczka. Warzywa i pierś z indyka dokładnie umyj i pokrój w dowolny sposób. Cebulę pokrój drobniej niż paprykę i bakłażana. Na patelni rozgrzej 2 łyżki oleju kokosowego i podsmaż cebulę. Po delikatnym zarumienieniu się dodaj 2 łyżki pasty curry, uważaj by nie przesadzić, bo jest szalenie pikantna, ale ten smak jest obłędny. W następnej kolejności dołóż pokrojone w kostkę piersi z indyka. Duś i smaż przez dłuższą chwilę tak by nabrały koloru. Na samym końcu dołóż bakłażana i paprykę i po chwili zalej mlekiem kokosowym. Duś na wolnym ogniu jeszcze przez około 10 minut. Podaj z ryżem.

SMACZNEGO ;)


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię