26 października 2016

Śniadania polskich trenerek fitness [FOTO]

Jedz jak nasze najpopularniejsze fitnesski i wyglądaj fenomenalnie!

Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Daje naszemu organizmowi energetycznego kopa do działania i budzi metabolizm. Chcesz wyglądać jak popularna trenerka? Zobacz ich propozycje na zdrowy poranek.

Mus kakaowobananowy z macą @annalewandowskahpba

 

Mus kakaowobananowy z macą by Ann 100g banana 2 daktyle suszone 180 ml mleka kokosowego 50g kakao w proszku 80% 10g Nasion cha @foods_by_ann 4g cynamonu 4g ekstraktu waniliowego 1 łyżeczka Macy @foods_by_ann Daktyle sparz wrzątkiem (15 min) Następnie dodaj wszystkie składniki do blendera. Wszystko zmiksuj, przełóż do szklanki i włóż do lodówki! Cocoa & banana mousse with maca 100g of banana 2 dates 180ml of coconut milk 50g of cocoa powder 80% 10g of chia seeds by Ann 4g of cinnamon 4g of vanilla extract 1 tsp of maca by Ann Soak the dates for 15minutes in boiling water. Then blend all ingredients together. Place our mousse in a glass and put it in the fridge! #foodsbyAnn #healthy #food #desert #healthyplanbyann #annalewandowska

A photo posted by Anna Lewandowska (@annalewandowskahpba) on

 

Szpinakowe placuszki @sylwia_sobota


Jajecznica z awokado @kasia_bigos_trenerka

 

Love this kind of breakfast! #fitness #breakfast #eatclean #kitchen #bigosnarobila #eggs #tomato #avokado #parmezan #ham #delicious #omomom

A photo posted by Kasia Bigos Trenerka (@kasia_bigos_trenerka) on


Proteinowy omlet jaglany @juliafusiecka

 

Owsianka z gorzką czekoladą @annalewandowskahpba

 

Czekoladowe fit muffinki @sylviafitness

 

Tadam! ...100% zdrowo Czekoladowe fit babeczki - 2 bataty (trzeba będzie je dużo wcześniej ugotować) - 3 banany małej wielkości - 50g mąki kokosowej - 3 miarki odżywki białkowej - 50g oleju kokosowego nierafinowanego - erytrytol (słodzik) 3-5 łyżeczek - 2 całe jajka - 100g rodzynek - czekolada 99% - pieczemy w 150-160 st przez około 30-35 minut -potrzebne są foremki do babeczek z folią do wyłożenia przygotowanie: olej kokosowy rozpuszczamy. wszystkie składniki dodajemy po kolei do miski i miksujemy do uzyskania jednolitej masy. Następnie przelewamy masę do foremek i na koniec dodajemy po kostce czekolady (rozpuści się nam podczas pieczenia) #healthyfood #fit #muffin #omom #slodkoizdrowo przepis od @akopszostak ️️️

A photo posted by Sylwia Szostak (@sylviafitness) on

 

HIT! ZOBACZ ->> Fit ciastka, których nie musisz piec [PRZEPIS]


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię