20 października 2016

Poznaj sekret niesamowitej figury tej przepięknej BLOGERKI!

Trening i dieta przepięknej AGATYCZE [PLAN]

Przygodę z treningami na siłowni rozpoczęłam już dawno temu, ale od jakiegoś czasu ćwiczę już regularnie - mówi Agata Sieramska, piękna blondynka, absolwentka dziennikarstwa i pasjonatka fitnessu. 

Trenuję 6 razy w tygodniu, jeśli oczywiście pozwala mi na to czas. Na każdym treningu pracuje nad innymi partiami ciała. Zawsze rozpoczynam od 15-minutowej rozgrzewki - dodaje Agata. 

Przykładowy plan treningowy Agaty wygląda następująco:

  • Poniedziałek: barki, biceps, triceps, cardio 30 minut;
  • Wtorek: nogi, cardio 30 minut;
  • Środa: cardio 60 minut, brzuch;
  • Czwartek: plecy, cardio 30 minut;
  • Piątek: cardio 60 minut, brzuch;
  • Sobota: pośladki, cardio 30 minut;
  • Niedziela: wolne

Moim celem jest osiągnięcie kobiecej, smukłej i wyrzeźbionej sylwetki, unikając jednocześnie nadmiernego rozrostu mięśni. Dlatego duży nacisk kładę na cardio, które wykonuje po każdym treningu - mówi. 

Do osiągnięcia wymarzonych efektów niezbędne jest odpowiednie odżywianie i suplementacja. W mojej diecie najistotniejszą rolę odgrywa bilans protein, tłuszczów i węglowodanów. Te ostatnie spożywam 2 razy dziennie po treningu i na noc. Natomiast każdy swój dzień rozpoczynam od białkowo- tłuszczowego śniadania. Moja dieta pozbawiona jest produktów zawierających gluten, nabiał i cukier. Jem zdrową i nieprzetworzoną żywność ze sprawdzonych źródeł. Jedynymi odżywkami, które stosuje jest białko, bcaa i l-glutamina - opisuje swoją dietę Agata.

Mam zasadę, że raz w tygodniu pozwalam sobie na posiłek niezgodny z dietą - dodaje.

Cały czas wzbogacam swoją wiedzę dotyczącą treningów oraz diety, żeby w niedalekiej przyszłości móc dzielić się nią ze swoimi podopiecznymi pracując jako trener personalny.


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię