13 października 2016

Smoothie to MUST HAVE każdej diety

Wypróbuj nasz przepis

Zielone smoothie jest doskonałą alternatywą dla pożywnego śniadania oraz jako posiłek przed albo po treningu. Lekki, przy czym bardzo sycący koktajl dostarczy organizmowi niezbędne wartości odżywcze oraz witaminy.

Bogaty w potas i błonnik banan, seler w żelazo i magnez, czy pektyny z jabłek usuną toksyny i podziałają jak eliksir upiększający cały organizm. Dzięki temu smoothie poprawisz swoje samopoczucie, odzyskasz zdrowy wygląd, a cera nabierze blasku. 

SKŁADNIKI:

  • 1 banan
  • garść szpinaku
  • łodyga selera naciowego
  • 1 świeży ogórek
  • szczypta imbiru
  • pół jabłka
  • pół pomarańczy

*Można dodać także pół szklanki wody źródlanej, wtedy koktajl będzie bardziej płynny.

Wszystko wrzucamy do blendera i miksujemy na gładką masę. Zrób podwójną porcję i zapakuj dodatkowe smoothie do pracy! Pij na zdrowie!


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię