28 sierpnia 2018

Trening z gwiazdą – KAROLINĄ SZOSTAK

Jak podkręcić metabolizm, trenując w domu?

Wystarczy, że do swojego standardowego planu dołożysz nasze ćwiczenia i będziesz je wykonywała minimum 3 razy w tygodniu.

Dzięki temu treningowi spalisz trochę tkanki tłuszczowej i znacznie poprawisz kondycję. Każde ćwiczenie wykonuj przez co najmniej 60 sekund. Całość powtórz od 2 do 4 razy. Do dzieła!

KARDIO JUMP

ĆWICZENIE 1 SKIP C

Stań swobodnie, stopy ustaw na szerokość bioder – ręce wzdłuż tułowia. Ćwiczenie rozpocznij od rytmicznego biegu w miejscu, dotykając piętami pośladków. Obszernie pracuj ramionami.


fot. Marcin Klaban

ĆWICZENIE 2 SKIP A

Stań swobodnie, stopy ustaw na szerokość bioder. Ręce wzdłuż tułowia. Ćwiczenie rozpocznij od rytmicznego biegu w miejscu z tym, że kolana unoś do klatki piersiowej – najwyżej jak potrafisz. Pamiętaj o pracy ramion.


fot. Marcin Klaban

ĆWICZENIE 3 BIEG W MIEJSCU

Stań swobodnie, stopy ustaw na szerokość bioder. Ręce wzdłuż tułowia. Ćwiczenie rozpocznij od swobodnego biegu w miejscu, pamiętaj o naprzemiennej pracy rąk.


fot. Marcin Klaban

ĆWICZENIE 4 PAJACYKI

Stań swobodnie, złącz stopy, a ręce trzymaj wzdłuż tułowia. Ćwiczenie rozpocznij od delikatnych podskoków, unoś ręce nad głowę i rozstawiaj stopy na szerokość bioder.


fot. Marcin Klaban

ĆWICZENIE 5 NISKI MARSZ

Stań swobodnie, ugnij nogi w kolanach. Ręce umieść na wysokości klatki piersiowej. Lekko pochyl się do przodu ale plecy cały czas proste. Mając cały czas ugięte nogi w kolanach, wykonaj dwa kroki w prawo i dwa w lewo.


fot. Marcin Klaban

Tu sprawdź dzięki czemu Karolina Szostak schudła 30kg.

Sprawdź w naszej galerii ile ważą polskie gwiazdy...


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię