17 sierpnia 2018

Na czym polega dieta Konrada Gacy?

Czy faktycznie jest skuteczna?

Głównym założeniem tego planu odchudzania są trzy etapy, których głównym celem jest pobudzenie przemiany materii.

Konrad Gaca współpracował z wieloma polskimi gwiazdami, dzięki jego metodzie schudła między innymi Iwona Pavlović.

Jak wielokrotnie przekonywał dietetyk i trener gwiazd, jego dieta nie tylko pozwala schudnąć, ale też przygotować osobę będącą na diecie do późniejszego życia po odchudzaniu, tak by uniknęła efektu jo-jo.

Wczorajsza śmierć Konrada Gacy wstrząsnęła światem fitness i dietetyki. Był prezesem Stowarzyszenia Walki z Otyłością „FatKillers” i specjalistą żywieniowym z międzynarodowym tytułem Certified Nutrition Specialist. Był także trenerem klasy Master amerykańskiej federacji PROPTA (do tej organizacji należą światowi specjaliści zajmujący się tematem żywienia). Był także trenerem Europejskiej Federacji Fitness & Wellness. Był także pomysłodawcą kampanii prospołecznej Chudniesz – Wygrywasz Zdrowie.

Z diety i usług Konrada Gacy korzystało wiele osób, na czym polegała jego dieta?

Składała się z trzech etapów: okres motywacyjny, okres pracy właściwej i wyprowadzenie z diety.

Pierwsze etap trwa miesiąc. W trakcie tego miesiąca osoba odchudzająca się pracuje nad motywacją. Konrad Gaca zakładał, że w tym czasie osoba odchudzająca się może stracić nawet od ok. 7kg do 12kg.

Drugi etap to etap diety. To indywidualny plan odżywiania przygotowany w cyklach 14-dniowych.

Ostatni etap wyprowadzania z diety, trwa ok. 3 miesięcy i daje możliwość zachowania wagi po całej kuracji. Jak podkreślał Konrad Gaca to najważniejszy z trzech etapów, w którego trakcie organizm jest programowany do przyjmowania bardziej obfitych posiłków niż w trakcie redukcji wagi i zdrowego stylu życia. To fundamentalny etap dla utrzymania zdrowej sylwetki. Jeśli nie przeprowadzi się ostatniego etapu – wychodzenia z diety można paść ofiarą efektu jo-jo.

Konrad Gaca nie udostępniał publicznie diety, którą komponował dla klientów. Były to jadłospisy dopasowywane indywidualnie. Co najważniejsze, osoby współpracujące z Konradem Gacą były również pod opieką fizjoterapeutów i psychologów, którzy skutecznie motywowali i pomagali w trakcie odchudzania.

Najważniejszymi zasadami diety Konrada Gacy:

  1. Regularność posiłków
  2. Odpowiednie proporcje
  3. Najważniejsze jest śniadanie
  4. Kolacja głównie na bazie białka
  5. Unikaj soli i cukru
  6. Jedz tylko dobre tłuszcze
  7. Pij dużo wody

Dieta Konrada Gacy składa się również ze specjalnie wyselekcjonowanych i indywidualnie dobranych treningów. Według jego zaleceń, połączenie dwóch elementów diety i aktywności fizycznej przyniesie pożądany skutek.

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię