10 sierpnia 2018

Uwielbiasz trenować wcześnie rano? Zobacz co zjeść przed treningiem

Sprawdź jakie posiłki najlepiej przygotować.

Każda pora na trening jest dobra, bo w końcu najważniejsze to ruszyć przysłowiowe „cztery litery”.

Trening bez odpowiedniej diety (i na odwrót) nie dadzą satysfakcjonujących efektów. Energia do ćwiczeń to podstawa. Przeczytaj jakie posiłki najlepiej zjeść przed treningiem, szczególnie jeśli trenujesz wcześnie rano.

To co wybrać zależy głównie od czasu jaki posiadasz przed treningiem. Idąc na ćwiczenia nie możesz być ani głodna, ani bardzo przejedzona.

Na mniej więcej 60 do 90 minut przed treningiem zjedz jajko gotowane lub tosty pełnoziarniste czy na przykład płatki owsiane z owocami i jogurtem naturalnym. Oczywiście, to czy dasz radę wstać skoro świt i przygotować pożywne zależy od twojej determinacji. 

Na 20 – 40 minut przed treningiem ogranicz się do szybkiej (ale zdrowej) przekąski: batonik proteinowy czy banana. Ta przekąska na chwilę przed intensywnym wysiłkiem fizycznym ma dać tobie konkretnego kopa, ale jednocześnie nie obciążyć za bardzo układu pokarmowego.

Na dosłownie chwilę przed, napij się na przykład kawy. Ta opcja jest dla osób, które zanim porządnie otworzą oczy już są na siłowni. Ale pamiętaj, może zdarzyć się tak, że nie będziesz mieć tyle energii na trening ile potrzebujesz. 

Wszystko powyższe sprowadza się do twoich, osobistych preferencji. Od tego co lubisz jeść, ile masz czasu na przygotowanie posiłku. To co najważniejsze to przygotować posiłki tak, żeby mieć wystarczającą ilość energii na trening.

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię