3 sierpnia 2018

Jak ćwiczyć w domu, jeśli nie masz za dużo miejsca na trening

Koniecznie wypróbuj przynajmniej jeden z tych treningów!

Zdrowy styl życia to dieta i trening – to wiadome. Trenować można dosłownie wszędzie, oczywiście nie każdą dyscyplinę.

COŚ DLA WIELBICIELI RELAKSU I DELIKATNEJ JOGIAle są pewne rodzaje treningów, które możesz wykonać dosłownie na niewielkiej powierzchni mieszkania. Wystarczy tylko trochę zorganizować przestrzeń i podejść kreatywnie do niektórych typowych urządzeń czy mebli domowych.

Uwierz nam, nie potrzebujesz zbyt dużo miejsca żeby ćwiczyć. YouTube czy Instagram to kopalnia trenerów fitness, a większość z nich możesz wykorzystać zupełnie za darmo i później pochwalić się efektami spektakularnej przemiany.

TRENIENG DLA OSÓB, KTÓRE LUBIĄ PILATES!

Cassey Ho to trenerka, która sprawia, że fitness jest zabawny, kojarzy się pozytywnie i jest bardzo skuteczny. Idealnie nadaje się do małych pomieszczeń bo jedyne co potrzebujesz to kawałek podłogi i mata. Łączy elementy pilatesu i treningu barre, które świetnie działają na nogi i brzuch. Jej treningi nie trwają dłużej niż 20 minut. My wypróbowałyśmy kilka – faktycznie bardzo przyjemne, pełne pozytywnej energii, ale jednocześnie dają porządny wycisk.

UWIELBIASZ CARDIO? TO COŚ DLA CIEBIE

Jedyne co, to przed rozpoczęciem tego treningu możesz uprzedzić sąsiadów przed hałasem. Ten około 40 minutowy trening cardio o wysokiej intensywności to skoki, skoki i jeszcze raz skoki. Jest dość trudny, ale dzięki niemu poczujesz się wyśmienicie.


COŚ DLA WIELBICIELI RELAKSU I DELIKATNEJ JOGI

Chciałabyś pójść na jogę, ale nie chce ci się ruszyć z mieszkania? Wypróbuj tej łagodnej, lekkiej i przyjemnej wersji jogi. Do tego nie treningu nie potrzebujesz dosłownie nic poza odrobiną przestrzeni.

DO TEGO TRENINGU NIE POTRZEBUJESZ ŻADNEGO SPRZĘTU

Jest to trening całego ciała, ten zestaw sprawi, że porządnie się spocisz, spalisz mnóstwo kalorii. W pierwszym zestawie zrób 20 powtórzeń, w drugim 15, trzecim 10, a na końcu tylko 5 powtórzeń. 

COŚ DLA POCZĄTKUJĄCYCH

W tym treningu, trener dokładnie tłumaczy jak wykonać poszczególne ćwiczenia, na co zwrócić uwagę i jaką prawidłową pozycję przy każdym przyjąć.

TRENING INSPIROWANY BALETEM

To trening, do którego potrzebujesz jedynie trochę więcej przestrzeni, na wymachy rąk czy nóg. Szybkie tempo, spalone kalorie i fantastyczne muzyka – możesz poczuć się jak prima balerina.

 

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię