29 czerwca 2017

5 ćwiczeń, dzięki którym spalisz nawet 2000 kalorii dziennie

To jest prostsze niż myślisz!

Długie godziny na siłowni, monotonne powtórzenia, nudne i usypiające zajęcia. Znasz to? Oczekujesz szybkich efektów zredukowania tkanki tłuszczowej, przy jednoczesnym ograniczeniu treningów do minimum. Wydawać by się mogło, że spalenie podczas jednej sesji  ćwiczeń  aż 2000 kalorii nie jest możliwe. Nic bardziej mylnego! Przedstawiamy listę 5 ćwiczeń, które najszybciej pożrą nadprogramowe kalorie.   

1. Pływanie

Godzinny trening to aż 700 spalonych kalorii. Przyjemnie pobudza i odpręża.  Pływanie jest wskazane dla osób nawet z większą nadwagą, ponieważ nie obciąża stawów. Doskonale podkręca metabolizm, spalając kalorie jeszcze długo po skończonym treningu.  Świetnie poprawia też kondyncję oraz pięknie wysmukla całą sylwetkę. Dzięki niemu pracują wszystkie grupy mięśniowe. 

2. Jazda na rowerze

Godzina ciągłej i intensywnej jazdy pomoże spalić nawet 800 kcal! Jeżeli pogoda nie sprzyja, warto zakupić rowerek stacjonarny, na którym możemy być aktywni fizycznie w domu, jednocześnie oglądając ulubiony serial lub czytając książkę. Taki trening świetnie wyrzeźbi nogi i podniesie pośladki. 

3. Aerobik 

Ćwiczenia w grupie są świetnym sposobem na aktywnie spędzenie czasu z przyjaciółkami. Trening na trampolinach, Zumba, czy ćwiczenia na stepach mogą spalić nawet 800 kalorii. Szybko pozbędziemy się boczków i dodatkowych centymetrów w okolicach bioder. Dzięki aerobikowi wysmuklimy zarówno nogi , jak i ramiona. 

4. Bieganie

Trening biegowy doskonale wpłynie na naszą wydolność oraz ogólną kondyncję. Już  15-minutowa przebieżka rewelacyjnie dotleni cały organizm.  Bieganie jest także naturalnym środkiem redukującym stres.  Doskonale wyszczupla nogi i w godzinę pomaga spalić nawet 600 kcal. Jeżeli nie mamy możliwości treningu na zewnątrz, również jego niechlubna alternatywa, czyli bieżnia, przyniesie upragnione efekty. Warto ją włączyć do codziennych treningów na siłowni. Uwaga… bieganie silnie uzależnia! 

5. Trening HIIT

Intensywne ćwiczenia interwałowe pobudzą nasz metabolizm jeszcze na długo po zakończonym treningu. Dzięki wykonywaniu przemiennie serii  bardzo dynamicznych ćwiczeń oraz krótkich przerw, w imponującym czasie możemy bardzo szybko stracić nadprogramową tkankę tłuszczową . Dodatkowym atutem takiego treningu oprócz ok.  300 spalonych kalorii,  jest mały ubytek masy mięśniowej. Wystarczy 15 minut dziennie!

Łącząc parę form aktywności  np. jadąc z domu do pracy rowerem, po drodze wstępując na basen, możemy spalić nawet 1500 kcal. Wybierając się potem na 20-minutowy jogging nasz bilans wyniesie już 1800 spalonych kalorii. Dzięki wdrażaniu  takich zdrowych, z pozoru małych nawyków w życie, pierwsze efekty zauważymy już w ciągu paru tygodni. 


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię