27 czerwca 2018

Chcesz schudnąć? – właśnie TAK powinien wyglądać twój plan treningowy!

Poznaj zalety treningu siłowego!

Jeśli myślisz, że trening siłowy jedynie doprowadzi do rozbudowy masy mięśniowej bez możliwości gubienia kilogramów to jesteś w błędzie.

Wręcz przeciwnie – trening siłowy doskonale nadaje się do odchudzania, dlatego że: przyśpiesza metabolizm, buduje mięśnie, a tym samym spala więcej kalorii i redukuje tkankę tłuszczową. No dobrze, tylko co trenować, żeby widzieć efekty i nie zrobić sobie krzywdy.

Na początek zacznij od lekkich ciężarów. Pamiętaj najlepsza jest metoda drobnych kroków – przygotuj sobie plan składający się z:

  • rozgrzewki,
  • 5 ćwiczeń głównych,
  • i wyciszania organizmu.
  • Każde ćwiczenie powtórz po 10x i zrób 3 serie.

W treningu siłowym bardzo ważna jest nauka prawidłowych ruchów, lepiej wykonać mniej powtórzeń ale dobrze wykonanych. W innym wypadku możesz nabawić się kontuzji czy po prostu nie będziesz widzieć efektów ćwiczeń.

W miarę zaangażowania, budowania i poprawy kondycji zwiększaj ilość powtórzeń do 12 i 4 serii. Jak w każdym innym treningu, tak i tu liczy się różnorodność. Nasze ciało jest bardzo inteligentne i szybko dostosowuje się do panujących warunków.

Dlatego jeśli chcesz widzieć efekty, testuj nowe ćwiczenia, wprowadzaj większe ciężary i w końcu wykonuj coraz więcej powtórzeń pojedynczych ćwiczeń i serii.

Tych kilka ćwiczeń, pomoże ci spalić tłuszcz i zbudować mięśnie:

Dzięki temu TRENINGOWI na pewno się zmęczysz i spalisz mnóstwo KALORII!

Te 4 ćwiczenia skutecznie zwalczą tkankę tłuszczową


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię