20 czerwca 2018

Tylko 15 minut dziennie wystarczy, żeby schudnąć!

Nie potrzebujesz do tych ćwiczeń żadnego sprzętu.

Najprostsza zasada przy wypracowaniu płaskiego i jędrnego brzucha to wpleść do każdego treningu kilka dodatkowych ćwiczeń na tę część ciała.

Jeśli trenujesz najczęściej w domu ten trening jest idealny! A dodatkowo wystarczy, że poświęcisz 15 minut. Te ćwiczenia wyszczuplą brzuch i wzmocnią mięśnie rdzenia.

ĆWICZENIE 1

Połóż się na plecach, ręce wyprostuj nad głowę (do sufitu), nogi unieś do góry i ugnij w kolanach do kąta 90st. Napnij mięśnie brzucha i mięśnie rdzenia, ustabilizuj pozycję. Pamiętaj, żeby dolna część pleców przylegała do podłogi. Zacznij od ruchu: przenieś wyprostowaną lewą rękę za głowę i jednocześnie wyprostuj prawą nogę i przenieś ją na podłogę (postaraj się nie dotykać podłogi nogą). Zmień strony i powtarzaj 20x.

ĆWICZENIE 2

Klęknij na kolanach, oprzyj się na rękach, dłonie bezpośrednio pod ramionami. Napnij mięśnie brzucha i rdzenia - ustabilizuj pozycję. Zacznij od wykonania ruchu (nie zmieniając pozycji) lewą rękę wyprostuj przed siebie i jednocześnie wyprostuj prawą nogę. Zmień stronę i powtórz jeszcze 20x.

ĆWICZENIE 3

Przyjmij pozycję niskiej deski na prawym boku. Napnij mięśnie brzucha i rdzenia. Lewą rękę załóż za głowę i zacznij wykonywać ruch zgięcia do prawej ręki ułożonej na macie. Powtórz 10x i zmień stronę.

ĆWICZENIE 4

Bieg alpejski to jedno z naszych ulubionych ćwiczeń, angażuje praktycznie wszystkie mięśnie, spala tłuszcz i rewelacyjnie poprawia kondycję. Przyjmij pozycję deski wysokiej i zacznij przyciągać nogi do klatki piersiowej (tak jakbyś się wspinała). Pamiętaj o jednej linii ciała i napięciu mięśni, nie wyginaj bioder. Ćwicz przez 30s.

Całość powtórz co najmniej 3 razy.

POWODZENIA!


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię