12 czerwca 2018

Te składniki to paliwo dla twoich mięśni

Kupisz je w ulubionym "spożywczaku"

Nie potrzebujesz odżywek dla sportowców ani egzotycznych dodatków, by wzbogacić swoją dietę w składniki, które wzmocnią twoje ciało – przekonuje dietetyk Jim White – założyciel klubów White Fitness & Nutrition Studios w Virginii.

Oto 3 świetne produkty (kupisz je w sklepie spożywczym), które polecamy osobom aktywnym.

ZIEMNIAKI

Gdy intensywnie ćwiczysz, tracisz potas z potem, więc jesteś bardziej narażona na skurcze mięśni i spada twoja wydolność. Ziemniaki to jedno z najlepszych źródeł tego elektrolitu. Te warzywa zawierają też sporo węglowodanów, które wspomagają regenerację mięśni.

SARDYNKI

Zawierają nie tylko białko, kwasy omega-3 (działają przeciwzapalnie) ale też wapń, który wzmacnia kości. Możesz więc uznać małe rybki za obowiązkowy element diety.

TRUSKAWKI

Zdziwiona? A jednak – nie dość, że są smaczne, lekkie i bogate w witaminę C – żeby pokryć dzienne zapotrzebowanie na nią wystarczy 5 dorodnych sztuk tego owocu. Dodaj truskawki do owsianki lub jaglanki na mleku. Tak stworzysz idealne posiłek potreningowy.


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię