8 czerwca 2018

9 ćwiczeń, które zrobisz nie wychodząc z łóżka

Jeśli uwielbiasz godzinami leżeć w łóżku ten trening jest dla ciebie

Może to nie jest najbardziej wykańczający trening, ale wielokrotnie powtarzamy, że każda aktywność fizyczna jest dobra. Lepiej zrobić coś niż nic…

Każda chwila spędzana na relaksie, odpoczynku i odprężaniu się jest na wagę złota. Znamy dużo osób, które zamiast siłowni wybrałyby godzinę dłużej w mięciutkiej pościeli. A co jeśli można połączyć te dwie rzeczy i trochę poćwiczyć nie wychodząc z sypialni?

Tak tych 9 ćwiczeń jest idealnych, nieskomplikowane, nie musisz ubierać specjalnego stroju, w zasadzie jedyne co ci będzie potrzebne to poduszka – najlepiej o wymiarach 50x50. Świetnie pobudzają, rewelacyjnie działają na całe ciało i co najważniejsze zrobisz je w ukochanej sypialni!

Wykonaj do 15 powtórzeń każdego ćwiczenia, włącz ulubioną muzyczkę i start!

1. BRZUSZKI Z PODUSZKĄ

Połóż się na plecach, w rękach trzymaj poduszkę. Nogi ugięte w kolanach (90st). Ręce z poduszką przenieś nad głowę i zacznij podnosić się w kierunku kolan. Pamiętaj o prostych plecach i napinaniu brzucha.

2. V-UPY Z PODUSZKĄ

Pozostań w pozycji leżącej. Poduszka w rękach nad głową. Nogi wyprostowane. Zacznij unosić ręce tak żebyś mogła przekazać poduszkę do stóp. Opuść nogi i wróć do pozycji wyjściowej. Następnie znowu się podnieś i przekaż poduszkę do rąk. To jest jedno powtórzenie. Pamiętaj o prostych plecach i napinaniu mięśni.

3. RUSSIAN TWIST.

Usiądź, nogi lekko ugięte w kolanach. Poduszkę trzymaj w rękach, plecy proste. Zacznij wykonywać skręty tułowia raz w lewą, raz w prawą stronę. Dla utrudnienia możesz lekko podnieść nogi.

4. PAJACE W POZYCJI DESKI

Przyjmij pozycję deski wysokiej. Ciało w jednej linii, mięśnie napięte. Zacznij wykonywać pajacyki.

5. BOCZNA DESKA Z WYMACHEM RĄK

Pozostań w pozycji deski wysokiej. Połóż przed twarzą poduszkę. Chwyć poduszkę lewą ręką i przenieś nad głowę (ręka wyprostowana). Lekko zrotuj ciało w lewą stronę. To samo powtórz na prawą stronę. To jedno powtórzenie.

6. PRZYSIADY

Klęknij na łóżku, z kolanami szerzej niż biodra. Zacznij wykonywać ruch – wstawanie z kolan do przysiadu. Przy wstawaniu z kolan zrób lekki wyskok.

7. UNOSZENIE NÓG W POZYCJI LEŻĄCEJ

Połóż się na plecach. Nogi ugnij w kolanach (90st.). Lewą nogę wyprostuj i zacznij unosić. Powtórz 15x i zmień nogi. Pamiętaj o napinaniu mięśni całego ciała.

8. WSPINACZKA

Stań przodem do łóżka, pochyl się do przodu i ręce ustaw na łóżku. Zacznij wspinać się na łóżko raz lewą, raz prawą nogą. Wróć do pozycji wyjściowej – to jest jedno powtórzenie.

9. BURPEES NA ŁÓŻKU

Stań tyłem do łóżka. Zrób wyskok i następnie połóż się na plecach na łóżku, w ostatniej fazie ruchu, na łóżku, unieś nogi do góry, swobodnie wróć do pozycji wyjściowej i zrób wyskok. Powtórz 15x


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię