11 maja 2018

Sałatka z burakiem i indykiem [FIT KOLACJA]

Kolacja powinna być lekka, a ta jest idealnym przykładem. Do tego zawiera niezbędne składniki odżywcze, witaminy i minerały! Jedz mądrze...

SKŁADNIKI:

  • Pierś indyka bez skóry 100g
  • Burak 100g
  • Łyżka prażonych pestek słonecznika 10g
  • Garść rukoli 20g
  • Łyżka oliwy z oliwek 10g
  • Szczypta pieprzu, ostrej papryki i curry
  • 1 łyżka musztardy Dijon 10g
  • 1 łyżeczka miodu 5g
  • 1 łyżka sezamu białego 10g
  • Łyżka posiekanej natki pietruszki 10g

PRZYGOTOWANIE:

Musztardę, miód, sezam i przyprawy wymieszaj dokładnie. Natrzyj mięso i odstaw na co najmniej 1h. Ugrilluj mięso. Buraka zawiń w folię i piecz przez 1h w piekarniku nagrzanym do 180st. Rukolę wymieszaj  z pokrojonym w kostkę, upieczonym burakiem i pokrojonym mięsem. Dopraw, posyp pestkami dyni i dodaj oliwę.

Wartość kaloryczna 1 porcji: 330kcal.


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię