18 kwietnia 2018

Płatki z orzechami i daktylami [FIT ŚNIADANIE]

To śniadanie jest idealne przed treningiem

Wśród wszystkich zbóż, owies jest najbogatszy w białko, ale też wyposażone w najlepszy zestaw aminokwasów.

Płatki owsiane to bogactwo witamin z grupy B, które poprawiają funkcjonowanie mózgu, przeciwdziałają zmęczeniu i rozdrażnieniu – ważne w trakcie wysiłku fizycznego. Ziarno owsa działa antydepresyjnie i skutecznie likwiduje zły nastrój. To rewelacyjne źródło witaminy E, silnego przeciwutleniacza, spowalniającego procesy starzenia.

Dieta, szczególnie ta połączona z treningami powinna dostarczać wszystkich niezbędnych składników odżywczych, witamin i minerałów. 

SKŁADNIKI:

  • 4 łyżki płatków owsianych 40g
  • 5 sztuk daktyli suszonych 20g
  • ½ szklanki jogurtu naturalnego 2% tł. 125g
  • 4 orzechy laskowe 8g
  • Szczypta cynamonu i kardamonu

PRZYGOTOWANIE:

Możesz płatki owsiane zalać na chwilę odrobiną gorącą wodą. Następnie drobno posiekaj daktyle i orzechy laskowe. Wszystko dokładnie wymieszaj.

Wartość kaloryczna 1 porcji: 340kcal.


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię