16 kwietnia 2018

Te ćwiczenia zagwarantują płaski brzuch i mocne ramiona

Wypróbuj i pochwal się efektami.

Staraj się łączyć treningi, wybieraj ćwiczenia które najbardziej tobie odpowiadają, ale też angażują najwięcej partii mięśniowych.

Ten trening świetnie działa na mięśnie brzucha i na ramiona. Nie zapomnij o rozgrzewce. Skorzystaj z pięknej pogody i rozbiegaj się czy poskacz pajace przez jakieś 12-15 minut.

BRZUCH 1

Potrzebne ci będą hantle o wadze do 4kg. Połóż się na plecach, kolana ugięte pod kątem 90st. Stopy na podłodze. Chwyć hantle za końce i trzymaj w wyprostowanych rękach nad klatką piersiową. Z wydechem sięgnij hantlem jak najwyżej, odrywając od maty głowę i łopatki. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz 20x.

BRZUCH 2

Potrzebny ci będzie na przykład talerz do sztangi o wadze do 5kg. Usiądź na macie, kolana ugięte pod kątem 90st. Stopy przylegają do podłoża. Obciążenie trzymaj w wyciągniętych przed siebie dłoniach. Odchyl proste plecy do tyłu. Wykonaj skręt tułowia w prawo wraz z wydychanym powietrzem. Ręce z obciążeniem poruszają się razem z tułowiem. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz na drugą stronę. Powtarzaj 20x na każdą stronę.

RAMIONA 1

Stań w rozkroku, stopy na szerokość bioder. Dłonie z hantlami (po 2 kg) ustaw przed barkami – łokcie zgięte, dłonie odwrócone palcami do barków, brzuch napięty. Powoli opuszczaj hantle, prostując łokcie i obracając dłonie palcami do tyłu. Zatrzymaj ruch, gdy łokcie będą lekko ugięte. Wróć do pozycji wyjściowej. Powtarzaj 20x.


fot. iStock.com

RAMIONA 2

Stań w rozkroku na szerokość bioder. Kolana lekko ugięte, plecy proste, mięśnie napięte. Tułów pochyl lekko do przodu, ręce z hantlami (po 2kg) ustawione w dół. Ściągnij łopatki, unieś łokcie w tył, jednocześnie zbliżając hantle do boków talii. Trzymaj ramiona nieruchomo, wyprostuj łokcie i unieś hantle w tył. Zegnij łokcie do pozycji wyjściowej. Powtórz 20x. (to typowe ćwiczenie na triceps).

Całość powtórz przynajmniej 4 razy. Pamiętaj: do sukcesu podążaj drobnymi krokami, nie poddawaj się i bądź cierpliwa. 


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię