12 kwietnia 2018

Marzysz o szczupłym, płaskim i mocnym brzuchu?

Postaw na trening z elementami pilatesu

Perfekcyjny brzuch robi się w kuchni. To prawda ale nie w 100%, na samej diecie oczywiście schudniesz ale nie „zrobisz” mocnego i wyrzeźbionego brzucha.

Zwykłe brzuszki też nie wystarczą, skorzystaj z naszej propozycji ćwiczeń na płaski i seksowny brzuch! Zacznij od 10 minutowej rozgrzewki! Następnie przejdź do części głównej! Żeby szybko zobaczyć efekty ćwicz 3-4 razy w tygodniu.

Ćwiczenie 1 FINGERS TO TOE

Połóż się na plecach. Ramiona wyciągnij za głowę. Nogi wyprostowane unieś do góry. Odcinek lędźwiowy kręgosłupa „przyklej” do podłogi. Z wydechem powoli unoś ręce, barki, tak by dłonie dotknęły stóp. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz co najmniej 20x.


fot. iStock.com

Ćwiczenie 2 Unoszenie równoczesne ręki i nogi

Przyjmij pozycję klęku podpartego. Dłonie pod barkami, a kolana pod biodrami. Napnij mięśnie brzucha. Głowa jest przedłużeniem tułowia. Jednocześnie unieś wyprostowaną lewą rękę w przód i prawą nogę w tył. Nie wyginaj odcinka lędźwiowego kręgosłupa. Wróć do klęku podpartego i wykonaj na drugą stronę. Całość powtórz co najmniej 20x.

Ćwiczenie 3 Nietradycyjne brzuszki

Połóż się na plecha, ręce wyprostowane za głowę. Nogi wyprostowane i złączone. Odcinek lędźwiowy przyklej do podłogi. Z wydechem, delikatnie i powoli zacznij podnosić się do pozycji siedzącej. Pamiętaj o wyprostowanych plecach i napięciu mięśni brzucha. W pozycji siedzącej wyciągnij tułów i ramiona do góry, ale jednocześnie barki trzymaj nisko. Wróć do pozycji wyjściowej – równie powoli i z napiętymi mięśniami brzucha. Powtórz 20x.

Ćwiczenie 4 SUPERMAN

Połóż się na brzuchu, ręce wyprostowane z przodu, dłonie połóż na zewnętrznych krawędziach. Nogi rozsunięte na szerokość bioder, wyprostowane. Twarz tuż nad podłogą, brzuch napięty. Unieś jednocześnie nogi i ręce do góry, oderwij lekko klatkę piersiową od podłożą. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz jeszcze 20x.


fot. iStock.com

CAŁĄ SERIĘ POWTÓRZ CONAJMNIEJ 3 RAZY!


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię