23 września 2016

Omlet białkowy na słodko

Szybki przepis na zdrowe i pożywne śniadanie!

Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Najlepiej, żeby było smaczne, dodawało energii, a jego przygotowanie nie zabierało zbyt wiele czasu. 

Idealnym pomysłem na posiłek rozpoczynający dzień jest omlet. Jest bogaty w białko, węglowodany, zdrowe tłuszcze i błonnik. Oto szybki i łatwy przepis na słodką wersję tego posiłku

Potrzebujesz:

- dwa białka kurzych jajek

- dwie łyżki otrębów owsianych

- łyżkę siemienia lnianego

- 25 gramów (jedna miarka) odżywki białkowej

- odrobinę wody (dla odpowiedniej konsystencji)

- owoce wg uznania

Wszystkie składniki (poza owocami) blendujemy mikserem do uzyskania w miarę jednolitej konsystencji. Tak przygotowaną masę wlewamy na rozgrzaną patelnię (można użyć oleju kokosowego). Smażymy z każdej strony, do momentu, aż omlet sie zetnie. Na wierzch dodajemy ulubione owoce - banany, jabłka, maliny, truskawki, jagody (tak naprawde ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia). Można z powodzeniem użyć także owoców suszonych, bakalii lub masła orzechowego. Na koniec całość posypujemy cynamonem i wiórkami kokosowymi i mamy gotowy pełnowartościowy posiłek.

Smacznego!


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię