9 marca 2018

Tych 5 zasad doprowadzi cię do idealnej figury

Poznaj tajemnice fitness Romee Strijd

Ciała modelek są pod stałą obserwacją. Muszą być idealne, zadbane i w świetnej kondycji.

Potrzebujesz motywacji, pomysłów na zdrowe przekąski, Romee Strijd opowiada jak ona radzi sobie z dbaniem o siebie w tej codziennej gonitwie.

1. Bądź otwarta na wszelkie nowości

Próbuj, testuj oczywiście rozsądnie i z głową. Romee Strijd kiedyś przetestowała i zakochała się w jadeitowym wałku do masażu twarzy. Używa go rano lub kiedy jest bardzo zmęczona. Najlepiej włóż taki wałek na noc do lodówki, schłodzony działa cuda na opuchliznę i cienie pod oczami.

2. Utrzymuj swój plan treningowy

Niezależnie od tego czy jesteś zapracowana czy nie utrzymuj plan treningowy. Oczywiście nic ponad siły ale ważne jest żebyś poświęciła kilka chwil w ciągu dnia na aktywność fizyczną. Jeśli wybierasz się w podróż służbową zapakuj do walizki strój na siłownię, słuchawki. Przecież nie ma przeszkód żebyś zrobiła swój trening w pokoju hotelowym.

3. Podejmuj wyzwania treningowe

Próbuj nowych dyscyplin, zapisz się na zawody, czy to maraton czy inne imprezy biegowe. Wyzwaniem będzie też: kto dłużej wytrzyma w pozycji deski. Umów się z przyjaciółką na siłownię i zróbcie zawody – oczywiście chodzi nam tylko o zdrową konkurencję. Sprawdźcie się która zrobi więcej przysiadów czy na przykład burpees.

 

4. Utwórz regularny harmonogram ćwiczeń

Planowanie to podstawa. Wybierz czas na trening najbardziej dla Ciebie odpowiedni. Może będzie to krótka sesja przed pracą, albo wieczorne odstresowanie się na siłowni. Angel Romee podkreśla, że jej rutyna to trening 4-5 razy w tygodniu, w wolny dzień  lubi ćwiczy rano, później bierze prysznic i jest gotowa na cały dzień nowych wyzwań. Kiedy pracuje ustawia sobie trening wieczorem przed kolacją.

5. Nie potrzebujesz wymyślnego/specjalistycznego sprzętu

Romee Strijd przekonuje, że po to by mieć atrakcyjne, jędrne i zadbane ciało nie potrzebujesz wymyślnych akcesoriów. Według Romee dla pięknie wyrzeźbionego brzucha wystarczą ćwiczenia w formie obwodu, ważne żeby pamiętać o napinaniu mięśni brzucha. Staraj się je poczuć przy każdym ruchu. Wystarczy kawałek podłogi, mata i Twoja wyobraźnia. No i oczywiście chęci!

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię