8 marca 2018

Zobacz jak Kate Hudson dba o figurę w ciąży

Sprawdź przykład treningu PILATES.

Celebryci są pierwszymi chętnymi do testowania jakichkolwiek nowości fitnessowych. Kate Hudson jest wyjątkiem jeśli chodzi o wierność jednej dziedzinie.

Gwiazda pozostaje oddana ćwiczeniom PILATES już od ponad 15 lat. W 2013 roku stworzyła nawet linię ubrań sportowych FABLETICS, specjalnie po to, by inspirować, motywować i wspierać kobiety.

 

Te 4 ćwiczenia wybrane przez Kate możesz dodać do swojego treningu – zobacz jaką siłę ma PILATES.

Potrzebne będzie mata, ćwiczenia te wykonuj 3 – 5 razy w tygodniu, a ich całkowity czas to maks 15 minut.

Ćwiczenie 1 ROLL – UP

Połóż się na plecach, ręce wyprostowane nad głową, wyciągnij się – tak jakbyś chciała „wydłużyć” i rozciągnąć maksymalnie swoje ciało. Weź głęboki wdech. Przy wydechu powoli podnoś najpierw ręce do góry i roluj się, podnosząc całe ciało, kręg po kręgu do pozycji siedzącej. Kontynuuj aż całkowicie pochylisz się nad nogami i dłonie dotkną palcy u stóp. Zrób wdech i przy wydychaniu wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz 5x

Ćwiczenie 2 "ROZCIĄGANIE"

Połóż się na plecach. Nogi uniesione i kolana zgięte do kata 90 stopni. Podnieś ręce i wyciągnij je po obu stronach nóg. Zrób wdech, przy wydechu powoli prostuj nogi – cały czas są nad podłogą – a ręce przenieś nad głowę, ale nie całkowicie za głowę. Ćwiczenie podobne do V-UP  na mięśnie brzucha. Powtórz 15x

Ćwiczenie 3 "KOŁA"

Połóż się na prawym boku, głowę oprzyj na prawej dłoni. Nogi wyprostowane, przyjmij wygodną pozycję – pamiętaj o utrzymaniu ciała w jednej linii, stopy lekko przed biodrami. Podnieś lewą nogę do góry i zakreślaj nią duże koła. Noga cały czas wyprostowana. Powtórz 15x i zmień stronę.

Ćwiczenie 4 "PULSOWANIE"

Połóż się na prawym boku, nogi proste, wyciągnięte na podłodze. Stopy lekko przed biodrami. Ręce splecione za głową. Podnieś lewą nogę najwyżej jak potrafisz, a następnie opuść przed prawą nogą i pulsuj licząc do 6. Następnie podnieś lewą nogę do góry i opuść za prawą nogą – znowu pulsuj. Powtórz 15x na każdą nogę.

 

Coming into the weekend with @nicolewinhoffer like.... #FableticsFriday @fabletics

Post udostępniony przez Kate Hudson (@katehudson)

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię