23 lutego 2018

Ten sposób pomoże ci zrzucić tkankę tłuszczową w 2 tygodnie!

Dowiedz się więcej o diecie Zero Belly.

Wystarczy kilka modyfikacji w diecie i stylu życia, żeby schudnąć szybciej i spalić tłuszcz.

Kolejna próba zmotywowania się, kolejne podejście do diety, ćwiczeń? Realizacja postanowień noworocznych jak zwykle kończy się fiaskiem? Aż w końcu dopada Cię myśl, że Twoim przeznaczeniem jest bycie większą, z nadmierną ilością tkanki tłuszczowej?

Dokonanie kilku modyfikacji w diecie i stylu życia może poprawić zdrowie jelit, zmniejszyć stany zapalne, wyłączyć geny tłuszczowe i zacząć spalanie tłuszczu z organizmu, szczególnie tego z brzucha.

Zasady diety Zero Belly!

Zrób szybki spacer przed śniadaniem. Ten prosty rytuał działa na dwóch poziomach. Badania pokazują, że jakakolwiek aktywność fizyczna między 8 rano a południem zmniejsza ryzyko przyrostu masy ciała. Jeśli tylko jest odpowiednia pogoda, światło poranne synchronizuje metabolizm. Ćwiczenie przed jedzeniem, na czczo oznacza, że tracisz energię pochodzącą bezpośrednio z twoich zapasów tłuszczów, a nie z jedzenia które zjadłaś. Nie chodzi tu o wyczerpujące ćwiczenia. Bardziej coś na pobudzenie, podkręcenie metabolizmu. Zacznij spacerować przed śniadaniem a szybko zobaczysz rezultaty.


fot. iStock.com

Na śniadanie zjedz płatki owsiane. Niezwykle proste i pożywne śniadanie, a dodatek owoców i cynamonu zaspokoi Twoją chęć na „coś słodkiego”.  Taka propozycja dostarcza nierozpuszczalnego błonnika, który pomaga obniżyć poziom cholesterolu we krwi i odżywia zdrowe bakterie w jelitach. Kanadyjscy naukowcy udowodnili, że te osoby, w których diecie króluje nierozpuszczalny błonnik, mają wyższy poziom greliny, hormonu kontrolującego głód.

Wybieraj czerwone owoce. Postaw na czerwone winogrona, zamiast zielonych. Wyższy poziom flawonoidów, szczególnie antocyjanów uspokaja działanie genów magazynujących tłuszcz.

Postaw na awokado! Naucz się spożywać naturalne produkty, bez zbędnych i szkodliwych dla zdrowia środków chemicznych. Badania pokazują, że te osoby, które zjadają przynajmniej połowę awokado dziennie zgłaszało o 40% zmniejszone pragnienie jedzenia przez dobre kilka godzin.


fot. iStock.com

Pij co najmniej 8 szklanek wody dziennie z cytrusami. Pomarańcze, cytryny, grejpfruty! Owoce cytrusowe są bogate w przeciwutleniacze, które stymulują enzymy wątrobowe i pomagają wypłukiwać toksyny z organizmu.

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię