12 lutego 2018

7 trików, dzięki którym ciało Dakoty Johnson wygląda tak fenomenalnie

Sprawdź jak trenuje Dakota Johnson

Dakota Johnson, 28 letnia amerykańska aktorka i modelka, córka Dona Johnsona – pamiętacie Policjantów z Miami – i Melanie Griffith – niezapomniana Pracująca Dziewczyna.

Aktorstwo, talent i urodę ma we krwi. Nie osiada na laurach, i choć zarzuca się jej, że każda rola, którą dostała, załatwiana jest po znajomości, ona wybiera coraz ciekawsze propozycje oraz takie, które zapewniają jej rozgłos i to że, mówi o niej cały świat.

Rola w produkcji 50 twarzy Greya, wymagała od Dakoty determinacji i odwagi. Sceny seksu, skupione były przede wszystkim na pokazywaniu jej obłędnego ciała. Jak ona to robi, że wygląda tak wspaniale?

Przygotowując się do roli Any w serii 50 Twarzy Greya stosowała te 7 trików:

1. Korzystała z usług trenerki personalnej – Ramony Braganzy, założycielki 3-2-1 Fitness Training Method, tej samej, która jest „odpowiedzialna” za figurę Jessici Alby, Halle Berry, Amandy Seyfried, Anne Hathaway i Kate Beckinsale.

2. Jak wyznała Dakota w jednym z wywiadów, oczywiście ważne było wypracowanie pięknej rzeźby ramion, brzucha, korpusu,  jednak w treningach skupiła się przede wszystkim na usprawnieniu ruchów, gibkości i kondycji ciała. Poddawała się krótkim ale intensywnym treningom.

3. Na początku trenowała 5 dni w tygodniu po około 60 minut. W miarę uzyskiwania sprawności wystarczyło 30 minut dziennie, na przykład lekkiego biegania.

4. Podczas każdej sesji treningowej Dakota Johnson wykonywała inny zestaw ćwiczeń. Jej trenerka, Ramona Braganza, uważa, że kiedy wykonujesz przez cały czas te same ćwiczenia, zaczynasz budować masę mięśniową. A nie to było celem w ich treningach. Chodziło przede wszystkim o usprawnienie mięśni: na początek Dakota rozgrzewała się od 5 do 10 minut na bieżni, następnie przechodziła do 3 rodzajów ćwiczeń na poszczególne partie ciała, i znowu wracała do cardio. W trakcie sesji treningowych wykorzystywały takie techniki jak pilates, elementy tańca, kickboxing czy jogę.

5. Żeby zwiększyć intensywność treningów i szybciej osiągnąć efekt wzmocnienia ciała i poprawy kondycji, jeśli tylko było to możliwe Dakota ćwiczyła z lekkimi hantlami, max 4kg. W ćwiczeniach dominowały treningi skupione na jednej stronie ciała, tak by poprawić równowagę i stabilność.

6. Dakota niezależnie od tego czy była w trakcie kręcenia filmu, czy miała kilka dni przerwy utrzymywała swoją rutynę treningową. W jej planie treningowym chodziło przede wszystkim o to, żeby utrzymać poziom energii i spalić jak najwięcej kalorii.

7. Dieta Dakoty Johnson bazowała przede wszystkim na chudym mięsie, komosie ryżowej, warzywach i sokach owocowych. Dostosowała przede wszystkim jedzenie do tego co najbardziej lubi i starała się jeść regularnie.

 

Figurę i efekty ciężkiej pracy nad ciałem możecie podziwiać już w kinach. Można lubić lub nie serię filmów 50 twarzy Greya, jedno jest pewne, zarówno Dakota Johnson jak i Jamie Dornan prezentują wysportowane, jędrne i idealnie wyrzeźbione ciała.

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię