8 stycznia 2018

Jak dobrze rozpocząć nowy rok?

Oczywiście od zdrowego śniadania!

To, jak zaczniesz poranek, ma wpływ na cały dzień. Tak samo jest z rozpoczęciem kolejnego roku! Możliwość rozpoczęcia czegoś na nowo daje efekt świeżości i sprawia, że mamy więcej energii i motywacji do działania. Warto jest więc zacząć nowy rok od zdrowego śniadania. Dobry początek sprawia, że chcemy więcej. Warto więc poćwiczyć, pomyśleć, odpocząć i zacząć wcielać w życie swoje noworoczne postanowienia.

To, jakie śniadanie wybierasz, ma wpływ na Twoje samopoczucie, a tym samym na podejście do życia. Zrównoważona dieta, lekkie potrawy, wybór jakościowych i naturalnych składników sprawia, że mamy więcej energii, niwelujemy wzdęcia, uczucie ciężkości i bóle brzucha. Z takim samopoczuciem łatwiej jest realizować noworoczne postanowienia.

 

 

Dlatego zacznij dobrze nowy rok. Poniżej przedstawiamy 3 pomysły na zdrowe koktajlowe śniadania, które zmotywują Cię do działania oraz sprawią, że będziesz lekka, pełna energii, a jednocześnie ich przygotowanie zajmie Ci jedynie 5 minut:

Przysmak serowo-pistacjowy: 1 szklanka (250 ml) mleka półtłustego, 2 łyżki półtłustego sera twarogowego, 6 drobno pokrojonych pistacji, 1/2 startego ogórka, 2 łyżki Koktajlu odżywczego np. Formuła 1 Herbalife o smaku mięty i czekolady z chrupiącymi ciasteczkami
Wartość odżywcza: białko: 26g, węglowodany: 30g, tłuszcz: 22g, błonnik: 7g, kalorie: 431

Zielony koktajl: 1 szklanka (250 ml) mleka półtłustego, 1 kiwi, 2 plastry ananasa, garść szpinaku, 2 łyżki Koktajlu odżywczego, np. Formuła 1 Herbalife o smaku waniliowym
Wartość odżywcza: białko: 22g, węglowodany: 77g, tłuszcz: 8g, błonnik: 8g, kalorie: 447

Waniliowy marchewkowiec: 1 szklanka (250 ml) mleka sojowego, 1/8 awokado, 2 łyżki startej marchewki, 2 łyżki Koktajlu odżywczego np. Formuła 1 Herbalife o smaku waniliowym
Wartość odżywcza: białko: 17g, węglowodany: 18g, tłuszcz: 10g, błonnik: 5g, kalorie: 223

 

 

Wysokobiałkowe śniadania zwiększają uczucie sytości – oznacza to, że mimo większej ilości kilokalorii spożytych rano – jemy zazwyczaj mniej w ciągu dnia (nawet 400 kcal mniej), co z kolei prowadzi do utraty tkanki tłuszczowej. Jeśli jednym z Twoich noworocznych postanowień jest zrzucenie kliku kilogramów, zdrowe śniadanie jest idealnym sposobem, aby skutecznie wdrożyć Twój plan. A po śniadaniu postaw na poranny trening i wejdź w nowy rok z nową energią!

Więcej przepisów na koktajle znajdziesz na nutriportal.pl.

 

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię