20 września 2017

PUMA® rozpoczyna współpracę z Seleną Gomez

Zobacz, czym chce zaskoczyć marka!

Globalna marka sportowa PUMA ogłosiła wczoraj początek długoterminowej współpracy z piosenkarką, aktorką i producentką Seleną Gomez, która będzie zaangażowana zarówno przy projektowaniu produktów, jak i kreowaniu kampanii marketingowych. Praca Seleny jako partnera PUMA zaczyna się już od tego momentu.  

Pierwsza odsłona już niedługo; Selena Gomez pojawi się w najnowszej kampanii Phenom czyli nadchodzącym dropie butów dla kobiet.

- Bycie częścią PUMA jest dla mnie bardzo ekscytującym przeżyciem -  mówi Selena Gomez.

- PUMA zmieniła zasady gry, zwłaszcza jeśli chodzi o łączenie ubrań sportowych z modą. Obserwowanie tych wpływów na styl i kulturę jest wspaniałe i nie mogę się doczekać naszej współpracy. Mam nadzieję, że razem stworzymy cos wyjatkowego. Zaczęlismy już realizację kilku świetnych projektów - dodaje gwiazda.

 

Fearless talent and of Instagram joins the family. @selenagomez #DoYou

A post shared by PUMA (@puma) on

 

Selena i PUMA pasują do siebie idealnie, nie tylko dlatego, że wyznają najważniejsze wartości marki, ale także dzięki ogromnemu wpływowi obu stron na młode kobiety, ich uczciwość, siłę oraz determinację w drodze do sukcesu. Jej praca z marką będzie czymś więcej niż jedynie obecnością w kampanii, będzie aktywnym głosem konsumentów. Co więcej, współpraca obejmuje również wspieranie przez markę PUMA celów bliskich sercu piosenkarki.

- Selena jest autentyczna, utalentowana i kreatywna. Odzwierciedla wszystko czego współczesne kobiety szukają i co chcą naśladować - stwierdza Adam Petrick, Dyrektor ds. Marketingu Globalnego PUMA.

 

Officially a part of the fam @puma #pumapartner

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

 

- W ostatnich dniach pokazała jak bardzo jest silna. Ze swoją szczerością i otwartością w mówieniu o życiu z poważną chorobą, stała się niesamowitym przykładem pewności siebie, opanowania i determinacji dla nas wszystkich. Selena jest idealnym partnerem dla marki PUMA, ponieważ nie boi się wyzwań przed którymi stawia nas życie; walczy i nie daje za wygraną co dokładnie opisuje wszystko czemu wierna jest PUMA. Nie tylko reprezentuje naszą firmę, ale także pomaga definiować i ulepszać nasze linie produktów dedykowanych kobietom - mówi Petrick.

 

Made to reign. @selenagomez #DoYou

A post shared by PUMA (@puma) on

 

Linie produktów dla kobiet PUMA z każdym rokiem stają się mocniejsze na rynku, dlatego marka spodziewa się dalszego wzrostu w tej kategorii.


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię