15 września 2017

Już 24 września w Warszawie rusza 11. Bieg po Nowe Życie!

Znane osoby ze świata teatru, filmu, estrady, mediów, nauki i sportu spotkają się po raz pierwszy na Bemowie, by promować świadome dawstwo narządów.

Nieco więcej niż tydzień pozostał do 11. Biegu po Nowe Życie. 24 września w marszu nordic walking sportowcy z Polskiego Stowarzyszenia Sportu po Transplantacji wystartują razem z osobami ze świata teatru, filmu, sceny muzycznej i kabaretowej, dziennikarze i sportowcy.

Zawodnicy spotkają się o 12:00 w Parku Górczewska na Bemowie w Warszawie, a wśród nich zobaczymy między innymi ambasadora inicjatywy Przemysława Saletę, Małgorzatę Potocką, Beatę Sadowską, Tomasza Karolaka, Ewę Kuklińską, Przemysława Sadowskiego, Rafała Cieszyńskiego, Annę Karczmarczyk, Bartosza Obuchowicza, Jarosława Kreta, Tomasz Zubilewicza, Dariusza Szpakowskiego, Martę Kuligowską, Jerzego Mielewskiego, Tomasza Oświęcimskiego, Annę Gzyrę-Augustynowicz, Paulinę Sykut-Jeżynę, Magdalenę Stużyńską-Brauer, Claudię Carlos, Dariusza Kuźniaka, Tomasza Barańskiego, Dorotę Czaję, Sebastiana Cybulskiego, Roberta Sowę, Krzysztofa Diablo Włodarczyka, Olgę Kalicką, Marka Plawgo, Artura Siódmiaka, Agnieszkę Rylik, Szymona Wydrę i wielu, wielu innych. Jak zawsze w Biegu po Nowe Życie, oprócz sportowców z Polskiego Stowarzyszenia Sportu po Transplantacji oraz dziennikarzom i partnerom projektu pomaszerują też znane gwiazdy. Po raz jedenasty spotykamy się, by promować zdrowy styl życia i przede wszystkim pokazać, jak wielu jest ludzi „dobrej woli” wspierających polską transplantację. Bardzo cieszę, że po raz kolejny tak wiele osób odpowiedziało na nasze zaproszenie i będzie w Warszawie. To wielka sprawa dla naszej idei, o której cały czas trzeba mówić – podkreśla Arkadiusz Pilarz, dyrektor Biegu po Nowe Życie.

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty na nowe i używane samochody, kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są na terenie całej Polski, poprzez sieć ponad 300 oddziałów, salony i komisy samochodowe oraz sklepy i punkty usługowe.

PWPW stawia na społeczną odpowiedzialność biznesu. Firma angażuje się w liczne działania o charakterze społecznym i charytatywnym, wspiera wiele instytucji oraz inicjatyw kulturalnych i naukowych. Stabilna pozycja rynkowa Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych pozwala jej obejmować mecenatem wiele inicjatyw społecznych, kulturalnych i naukowych. Pomoc potrzebującym i wspomaganie rozwoju instytucji to część tradycji PWPW. Z uwagi na historię firmy, nierozerwalnie związaną z historią Polski, szczególnie bliskie są jej przedsięwzięcia popularyzujące dorobek społeczny i kulturowy naszego kraju. PWPW współpracuje również ze środowiskami lokalnymi wspierając inicjatywy samorządowe. Przykłada także duże znaczenie do ochrony i dbałości o środowisko.

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię