11 września 2017

Maffashion dołączyła do nowej kampanii Dior Love Chain

Zobacz zdjęcia polskiej blogerki!

W najnowszej globalnej kampanii Dior, Natalie Portman, Jennifer Lawrence, Robert Pattison, Bella Hadid, Johnny Depp i wiele innych gwiazd odpowiadają na kluczowe pytanie “A ty, co zrobisz dla miłości?”.  Właśnie na to zagadnienie odpowiada także Maffashion, która została wybrana polską ambasadorką kampanii. Julia Kuczyńska, podobnie jak inne gwiazdy, wystąpiła w krótkim nagraniu, w którym wyznaje na co byłaby gotowa w imię miłości. 

Swoim występem w akcji, polska blogerka dodaje kolejne ogniwo do charytatywnego łańcuszka Dior’a.

 

Moi drodzy! Prezentuje Wam moje oficjalne video z najnowszej kampanii @DIOR #DiorLoveChain. Dalej nie wierze w to wyróżnienie! To video jest kolejnym ogniwem łańcuszka, kampanii wspierającej globalna organizacje charytatywną WE Charity, zajmującej się pomocą dla potrzebujących rodzin. zapewniając im środki niezbędne do życia! To akcja społecznościowa, w której cała plejada gwiazd, muzycy, aktorzy, ambasadorzy odpowiadają w swoich ojczystych językach na kluczowe pytanie "What would you do for love?" A Wy? Co byście zrobili dla miłości? Jako polska ambasadorka akcji pragnę i Was zachęcić do udziału w łańcuszku! Każdy zainteresowany może przyłączyć się do akcji, samodzielnie nagrywając wideo i odpowiadając na postawione pytanie, tagując je #DiorLoveChain. Za każdy post opublikowany w ramach projektu Dior Love Chain na konto organizacji WE Charity zostanie przekazany 1 dolar! Jestem przeszczęśliwa i cały czas nie wierze tak wielkie wyróżnienie od marki Dior! Niebawem następna, długa wersja nagrania! I kolejna rzecz, której nie mogę się już doczekać. Będzie to coś dla Was! #andyouwhatwouldyoudoforlove #szczesliwa MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ! #DIOR LOVE #official #campaign

A post shared by Julia K. (@maffashion_official) on

 

#DiorLoveChain jest interaktywną akcją społecznościową, której celem jest dobroczynność. Francuski dom mody zachęca internautów, aby również odpowiedzieli na pytanie “Co by zrobili dla miłości” i opublikowali wideo lub zdjęcie na Instagramie z hasztagiem #diorlovechain, a następnie nominowali swoich bliskich, aby także dołączyli do akcji. Za każdy post Dior Parfums przekaże 1 dolara na rzecz organizacji charytatywnej We Organization, która wspiera mieszkańców krajów trzeciego świata w kwestiach związanych z edukacją, opieką zdrowotną i dostępem do wody. Tym razem, najnowsza inicjatywa Dior skupi się na działalności w Kenii.


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię