23 maja 2017

Jędrne pośladki z NatFit [TRENING]

4 super ćwiczenia na sexy pupę!

Natalia Tober jest trenerem osobistym oraz autorką bloga NatFit. Jej pasją jest zdrowe odżywianie i fitness. Zobacz propozycję Nat na mocne i piękne pośladki!

1. Przysiad z wymachem nogi w bok 

Stojąc w lekkim rozkroku wykonaj przysiad, a następnie unieś nogę w bok. Cały czas utrzymuj wyprostowaną sylwetkę. Ćwiczenie powtórz 15 razy na stronę.

2. Wzniosy bioder na jednej nodze

Połóż się na macie trzymając jedną nogę na podłodze, a drugą skrzyżowaną na udzie. Wypychając biodra w górę napnij pośladki. Opuść biodra, ale nie dotykaj nimi do maty. Pamiętaj o napięciu mięśni brzucha. Ćwiczenie powtórz 15 razy na stronę.

3. Wypad w bok ze zgięciem nogi 

Wykonaj wypad w bok, a następnie unieś nogę do góry i dotknij przeciwną dłonią do stopy. Ćwiczenie wykonaj analogicznie po 15 powtórzeń na obie strony.

4. Unoszenie nogi w klęku podpartym

Wykonaj klęk podparty, a następnie unieś zgiętą nogę w górę mocno napinając pośladki. Ćwiczenie powtórz 15 razy na stronę.

Trening przygotowała: Natalia Tober www.natfit.pl / Instagram www.instagram.com/natfit.pl

Zdjęcia wykonał: Marcin Klaban 


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię