27 marca 2017

FERGIE - jej trening daje SPEKTAKULARNE efekty!

Zobacz sposób na sylwetkę gwiazdy po ciąży!

43-letnia amerykańska gwiazda zachwyca sylwetką! Mama 5-letniego synka świetnie prezentuje się w bikini. Będąca w ciągłym ruchu celebrytka jest doskonałym przykładem na to, jak połączyć życie zawodowe z byciem mamą. Na co dzień w mediach społecznościowych obserwuje ją prawie 3,5 miliona fanów. 

Fergie Duhamel jest znana ze swojej aktywności w zespole The Black Eyed Peas. Od ponad 10 lat rozwija swoją solową karierę, podczas której bezustannie występuje energicznie na scenie. Znana jest ze swoich żywiołowych, pełnych dynamiki tanecznych show. 

 

️️ @jpgaultierofficial

Post udostępniony przez Fergie (@fergie)

DIETA FERGIE

Kluczem do sukcesu nieskazitelnej figury piosenkarki jest zdrowa i przede wszystkim pełnowartościowa dieta. Gwiazda je wyłącznie ekologiczne, nieprzetworzone produkty. Ważne jest dla niej spożywanie posiłków maksymalnie w 3-godzinnym odstępie czasowym. Dzięki tej prostej zasadzie jej metabolizm działa cały dzień na najwyższych obrotach. Fergie korzysta także z porad znanej dietetyczki, Carrie Wiatt. To ona odpowiada za żywienie celebrytki podczas każdej trasy koncertowej. 

PRZYKŁADOWY JADŁOSPIS FERGIE

  • Śniadanie: omlet z 6 jaj z ostrym sosem sambal, 2 kromki chleba pełnoziarnistego
  • Przekąska: kawałek chudego sera, krakersy z siemienia lnianego
  • Lunch: awokado, 120 g kurczaka, grejpfut 
  • II przekąska: lekka zupa warzywna, surowa marchewka, garść migdałów 
  • Podwieczorek: jogurt sojowy lub kozi, garść domowej granoli, szklanka jagód 
  • Kolacja: łosoś, pół szklanki kuskusu, 250 g świeżych warzyw 

TRENING FERGIE

Wydawać by się mogło, że każda gwiazda jej pokroju ma swojego trenera personalnego, jednak nie ona. Fergie sama ustala sobie własny plan treningowy. Nie lubi kiedy ktoś z góry narzuca jej co ma robić na siłowni. Nie ukrywa też, że opieka nad dzieckiem jest także wliczona w kalkulację codziennej dozy aktywności. 

 

️️ #TBT

Post udostępniony przez Fergie (@fergie)

Piosenkarka najbardziej skupia się na treningu nóg i brzucha. To te części ciała są przecież szczególnie odsłonięte podczas koncertów. Jej ulubionymi ćwiczeniami są przysiady, wypady nóg z obciążeniem, chodzenie po stairmasterze oraz trening ze stepem. Mimo godzin spędzonych na treningu poza sceną, podstawową aktywnością Fergie jest taniec, któremu poświęca najwięcej czasu. Gwiazda uwielbia także biegać i często można ją spotkać na joggingu z mężem.  

 

Post udostępniony przez Fergie (@fergie)

 

ZOBACZ Natalia Jakuła pokazała brzuch 2 tygodnie po porodzie

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię