7 czerwca 2017

Trening tricepsów z Małgosią Flis

Poznaj trzy najlepsze ćwiczenia

Razem z Małgosią Flis prezentujemy wam zestaw trzech ćwiczeń na mięsień trójgłowy ramienia, który wszystkim jest dobrze znany jako triceps. Zapraszamy na wspólny trening. 

1. Prostowanie ramion na wyciągu górnym, na linkach

Stoimy w lekkim rozkroku przodem do wyciągu górnego. Klatka piersiowa jest wypięta, tułów lekko pochylony do przodu. Chwyć linkę wyciągu górnego. Z wdechem wyprostuj przedramiona. W fazie szczytowej napnij mięsień trójgłowy ramienia. Następnie z wydechem wróć do pozycji początkowej.

 

2. Prostowanie przedramion na linkach wyciągu górnego stojąc - chwyt młotkowy

Stoimy tyłem do wyciągu górnego z jedną nogą w wykroku. Plecy proste, klatka piersiowa lekko wypięta do przodu. Linę wyciągu górnego łapiemy chwytem młotkowym. Łokcie trzymamy  uniesione na wysokości barków. Następnie wyprostuj przedramiona w łokciach. Pamiętaj o tym, aby nie zmieniły one zbytnio swojego położenia.  Ćwiczenie kończymy powoli zginając łokcie pamiętając o tym, aby nie zmieniały za bardzo swojej pozycji.

 

3. Prostowanie przedramienia z linką wyciągu górnego.

Stoimy w lekkim rozkroku bokiem do wyciągu górnego. Klatka piersiowa musi być wypięta, tułów lekko pochylony do przodu. Chwyć linkę wyciągu górnego, łokieć trzymaj nieruchomo, blisko tułowia. Z wdechem wyprostuj przedramię. W fazie szczytowej napnij mięsień trójgłowy ramienia. Następnie z wydechem wróć do pozycji początkowej.

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię