16 stycznia 2017

Jak wygląda dieta i trening Heidi Klum?

Zobacz, jak modelka dba o swoją linię!

Ma 43 lata oraz 4 dzieci. Podróżuje po całym świecie, nie dosypia, ma bardzo napięty grafik, a jest w doskonałej kondycji, szczupła, z piękną i promienną cerą. Jak ona to robi? 

Heidi Klum jest doskonałym przykładem jak łączyć pracę zawodową z wychowaniem dzieci oraz zdrowym trybem życia. Pani biznesem oraz jedna z najbardziej rozchwytywanych modelek świata, wygląda świetnie o każdej porze dnia. Jak sama zainteresowana twierdzi, nie spędza godzin na siłowni, a przy tym nie głodzi się i nie odmawia przyjemności. Jak więc Heidi Klum utrzymuje swoją nieskazitelną figurę?

 

keep it moving

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Heidi Klum (@heidiklum)

 

Trening Heidi Klum 

Modelka po prostu żyje bardzo aktywnie. Nie wyobraża sobie siedzenia długimi godzinami bezczynnie na kanapie. Były aniołek Victoria’s Secret jest w ciągłym ruchu i nawet opiekę nad swoimi dziećmi zalicza do codziennej dawki ćwiczeń.

 

@heidiklumintimates

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Heidi Klum (@heidiklum)

 

Heidi uwielbia jeździć na rowerze, skakać na trampolinie oraz długo maszerować ze swoimi psami. Jeżeli trenuje na siłowni, to wybiera bieżnię lub schody, na których spędza około 30 minut. Nie jest najszybszą biegaczką, ale uważa, że samo to, że jej się chce i to robi jest ważniejsze, niż pokonany dystans. Modelka chętnie ćwiczy też z lekkimi ciężarami. 

 

Thats all i got today

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Heidi Klum (@heidiklum)

 

Przede wszystkim Heidi wybiera  takie ćwiczenia, które sprawiają jej radość. Nigdy nie zmusiłaby się do czegoś, czego po prostu nie lubi.

 

Sunday

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Heidi Klum (@heidiklum)

 

Dieta Heidi Klum 

Modelka nie jest na żadnej specjalnej diecie. Jednak zazwyczaj na śniadanie je posiłek białkowo-tłuszczowy. Są to jajka, często podawane z awokado i pomidorem. Na drugie śniadanie chętnie wypija świeże, owocowe smoothie z mango, kiwi,  jagód oraz ananasa.

 

Stuffing my face @rachaelray! Watch today for a fantastic makeover with @heidiklumintimates & @incinternationalconcepts! @rachaelrayshow

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Heidi Klum (@heidiklum)

 

Heidi je drób, jagnięcinę, ryby oraz sałatki warzywne np. z fasolą, szpinakiem, czy pieczonymi ziemniakami. Uwielbia też zupę kapuścianą. Chętnie zajada się jogurtami. Modelka nie je jednak żadnych przetworzonych produktów.

 

What's for dinner ?

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Heidi Klum (@heidiklum)

 

Heidi nigdy nie zapomina o lunchu. Nawet jeśli nie jest głodna, je lekki posiłek, który pomaga utrzymać jej metabolizm na stałym poziomie.

Motywacja Heidi Klum 

Kluczem do zachowania swojej sylwetki jest to, że nigdy nie patrzy przez pryzmat tego, jak widzą ją inni. To Heidi sama ustala jak patrzy na swoje odbicie w lustrze i jak się z nim czuje. Wie, że jej ciało po ciążach przeszło wiele zmian i nie wróci już do stanu, kiedy miała 20 lat. Uważa jednak, że jest ono świątynia, o którą trzeba bardzo dbać i cały czas pieścić. Żyje z nim w zgodzie, a efekty tego związku widać gołym okiem.

 

Kiedy Heidi potrzebuje dodatkowej motywacji do ćwiczeń, wyobraża sobie swoją drogę podejmowania trafnych i zdrowych decyzji. Wtedy przełącza się na tryb myślenia, że robi to dla własnego zdrowia oraz lepszego samopoczucia oraz, co najważniejsze, dla swojej rodziny.

 

Beautiful day

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Heidi Klum (@heidiklum)

 

Modelka uważa, że starzeje się z godnością i nawet w wieku 60 lat wyobraża siebie biegającą topless na plaży. Nie widzi w tym nic złego. Wie, że jej ciało przejdzie wiele zmian, jej piersi  i pupa nie będą jędrne tak, jak wcześniej, ale w ogóle się tego nie wstydzi. Najważniejsze jest to, jak ona sama będzie się w tym ciele czuła.

ZOBACZ 45-letnia mama zaskakuje ciałem w bikini


PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię