12 stycznia 2017

4 ćwiczenia na płaski brzuch

Dagmara Wawrzyniak [My daily routine] i jej trening wzmacniający mięśnie brzucha

Znudziły ci się wykonywanie klasycznych brzuszków i szukasz nowych ćwiczeń? Razem z Dagmarą przygotowaliśmy dla was 4 ćwiczenia, które wzmacniają mięśnie brzucha. Nie szukaj wymówek i już dziś zrób razem z nami swój trening.

1. Spięcia brzucha z użyciem piłki Bosu

Usiądź na środku Bosu w sposób przedstawiony jak na zdjęciu. Ugnij kolana i podeprzyj się dłońmi z tyłu przyrządu (wersja dla bardziej zaawansowanych - ręce wyprostowane w powietrzu wzdłuż ciała). Prostuj nogi i przyciągaj ugięte do klatki piersiowej. Palce u stóp powinny być skierowane do góry. To ćwiczenie nie jest zalecane osobom mającym problem z kręgosłupem. Zrób 3 serie z maksymalną liczbą powtórzeń.

2.  Deska z unoszeniem nóg i rąk

Ułóż się w pozycji pompki, ustawiając ręce na szerokość barków bezpośrednio pod barkami. Unoś jednocześnie prawą nogę do góry i lewą rękę na wprost. Powtarzaj na zmianę analogicznie z drugą ręką i nogą. Pamiętaj o spinaniu mięśni brzucha.  Ćwiczenie to wykonaj w 3 seriach po 30 sekund.

3. Unoszenie bioder w podporze na łokciu bokiem

Połóż się na boku i podeprzyj ciało na łokciu i przedramieniu. Górna część ramienia powinna znajdować się prostopadle do podłoża. Pamiętaj aby nogi były proste w kolanach i złączone. Unoś biodra w górę tak, aby tułów był w jednej linii z nogami, wróć do pozycji wyjściowej. Powtarzaj nieprzerwanie przez 30s. Mięsnie brzucha cały czas mocno napięte podczas wykonywania ćwiczenia! Ćwiczenie to zrób w 3 seriach po 30 sekund na każdą stronę.

4. Spięcia brzucha z uniesionymi nogami

Połóż się płasko na plecach z nogami całkowicie wyprostowanymi w kierunku sufitu. Zepnij się w kierunku sufitu i sięgnij dłońmi ku stopom. Opuść tułów do pozycji wyjściowej. Osoby bardziej zaawansowane mogą trzymać w rękach obciążenie. Spięcia brzucha z uniesionymi nogami wykonaj w 3 seriach. W każdej z serii wykonaj maksymalną liczbę powtórzeń.

ZOBACZ CROSS TRENING DAGMARY

 

TRENING PRZYGOTOWAŁA
Dagmara Wawrzyniak


Instagram: @dagawu
Facebook: My daily routine

Dziękujemy McFit Wołoska za pomoc w realizacji sesji

 

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię