11 stycznia 2017

6 najlepszych naturalnych antybiotyków, które znajdziesz w kuchni

Wiele osób posiada te produkty w swojej kuchni, jednak niewielkie grono osób zdaje sobie sprawę z ich właściwości. Sprawdź, które z produktów zaliczamy do najlepszych naturalnych antybiotyków. Spożywaj je regularnie i ciesz się doskonałą odpornością przez cały rok.

 #1. Imbir

Bogaty jest w takie substancje jak gingerol i zineferon, które pozytywnie oddziaływają na stan naszych jelit. Imbir wykazuje działanie rozgrzewające, dzięki czemu aktywnie stymuluje nasz układ odpornościowy. Sprawdza się także w przypadku osób z chorobami serca i układu oddechowego.

#2. Cebula

Doskonale się sprawdzi, gdy masz problemy z zatkanymi zatokami, kaszlem czy zapaleniem oskrzeli. Cebula pozytywnie wpływa na proces gojenia się ran, dzięki czemu mogą ją regularnie stosować osoby walczące z bliznami po trądziku lub opatrzeniach. Naukowcy udowodnili, że regularne jedzenie cebuli w znaczący sposób zmniejsza ryzyko zawału serca oraz reguluje ciśnienie krwi. Najwięcej pozytywnych właściwości wykazuje surowa cebula.

#3. Ocet jabłkowy

Ten produkt powinien na stałe zagościć w twojej kuchni. Ocet jabłkowy działa antybakteryjnie oraz pomaga skutecznie obniżyć poziom cukru we krwi. Jego kolejną pozytywną właściwością jest działanie antynowotworowe. Regularne spożywanie octu jabłkowego zapobiega chorobom serca.

#4. Miód

Wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez łyżki miodu. Jest to bardzo dobry i skuteczny naturalny antybiotyk, który wykazuje silne właściwości bakteriobójcze. Spożywaj miód regularnie a zobaczysz w krótkim czasie zmiany w pracy serca, układu pokarmowego i układ nerwowy.

#5. Kurkuma

Kurkuma uznawana jest za jedną z najlepszych przypraw. Zawiera w sobie cenne kurkuminoidy, które działają przeciwwirusowo. Regularne spożywanie kurkumy nie tylko podnosi odporność, ale zapewnia lepszą pracę naszego serca.

#6. Czosnek

Czosnek jest jednym z najlepszych źródeł cennych witamin i minerałów. Dzięki zawartej Licynie, wykazuje działanie bakteriobójcze. Regularne stosowanie czosnku poprawia krążenie krwi, a także obniża ciśnienie. Dodatkową zaletą jedzenia czosnku jest zmniejszenie poziomu cholesterolu. Mimo złego smaku i zapachu, czosnek powinien być spożywany przez każdego człowieka przy zatruciach pokarmowych, bólach gardła oraz grypie.

 

PODOBNE

Odniosłaś sukces
w pracy nad sylwetką? Podziel się nim z innymi! Przyślij nam swoją historię